۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶

به همت جمعی از دانشجویان صورت گرفت؛

امضای تابلوی حمایت از حزب‌الله توسط دانشجویان حامی مقاومت

امضای تابلوی حمایت از حزب‌الله توسط دانشجویان حامی مقاومت

نمایندگان گروه‌های مختلف فلسطینی حاضر در ایران، تابلوی حمایت از حزب‌الله لبنان را که به ابتکار دفتر مطالعات دعوت اسلامی تهیه شده است، امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حاشیه همایش دانشجویی «انتفاضه سوم» که توسط واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) و کمیته دانشجویان فلسطین در تهران در محل دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، نمایندگان گروه های مختلف فلسطینی و جمعی از دانشجویان و اساتید ایرانی و خارجی حامی فلسطین، تابلوی حمایت از حزبالله  را که به ابتکار دفتر مطالعات دعوت اسلامی تهیه شده است، امضا کردند.

در این برنامه که در اعتراض به اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر تروریست خواندن حزب الله لبنان برگزار شد، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، خالد قدومی نماینده حماس در ایران، حسین شیخ الاسلام دبیر کمیته حمایت از انتفاضه، خالد ابوحسن مسئول کل کمیته دانشجویی جهاد اسلامی فلسطین، یزن دیراوی مسئول کمیته دانشجویان فلسطینی در تهران، حسن رحیم‌پور ازغدی، سردار حاج سعید قاسمی و پدر شهید غضنفر رکن‌آبادی از جمله امضاکنندگان تابلوی حمایت از حزب الله بودند.

همچنین جمعی از دانشجویان ایرانی، فلسطینی، لبنانی، پاکستانی، عراقی، سوری، یمنی و آمریکایی نیز ضمن امضا کردن این تابلو، اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس در تروریست خواندن حزب الله لبنان را محکوم کردند.

در این تابلو که به ابتکار دفتر مطالعات دعوت اسلامی تهیه شده است، متنی بدین شرح آمده است: «حمایهً لِمَن یَحمی فلسطین … حمایهَ لِحزب الله»، «Stand for those who stood with Palestine. Support Hezbollah» که ضمن اشاره به حمایت از حزب الله، بر ضرورت پشتیبانی از همه گروه ها و جنبش های حامی آرمان فلسطین تاکید شده است.

لازم به ذکر است، این تابلو توسط دفتر مطالعات دعوت اسلامی به نمایندگی از همه امضاکنندگان به دفتر حزب الله لبنان در تهران اهدا خواهد شد تا به عنوان سند حمایت جوانان و گروههای ضد اسرائیلی از حزب الله لبنان به دبیرکل این حزب، سید حسن نصرالله تقدیم شود.

کد خبر 3576818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha