۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضرت معصومه (ص) الگوی علم و عفاف است

حضرت معصومه (ص) الگوی علم و عفاف است

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، حضرت معصومه (س) را به‌عنوان الگوی علم و عفاف یاد و خاطرنشان کرد: همه فضائل این بانوی اسلام نشان از شأن و عظمت و فضیلت این بانوی مکرم اسلام است.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و فرارسیدن دهه کرامت اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در نظر دارد با توجه به ایام بسیار فرخنده و دهه کرامت، پویش مردمی چهله کلیمیه در سراسر شهرهای مازندران برگزار کند.

وی در ادامه ضمن اشاره به برخی ویژگی‌های حضرت معصومه سلام‌الله علیها افزود: حضرت معصومه سلام‌الله علیها الگوی بی‌نظیر برای دختران جامعه اسلامی است و الگو گیری از شخصیت والایی چون ایشان برای دختران جامعه اسلامی زیبنده و مایه مباهات است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: بانوان جامعه ما در حال حاضر می‌توانند با الگو قراردادن این بانوی بزرگوار در تعاملات اجتماعی با رعایت حدود شرعی و عفاف در جامعه حضور پیدا کنند و به فعالیت بپردازند، زیرا حضرت معصومه (س) با رعایت عفاف و عصمت در جامعه حضور داشتند و به فعالیت و سفر می‌پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به برخی از آثار برکات حضرت معصومه (س) در شهر قم پرداخت و ابراز کرد: در روایاتی از شهر قم به‌عنوان خانه اهل‌بیت (ع) یادشده است و این فرصت و برکت را حضرت معصومه (س) برای این شهر ایجاد نمودند.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه مازندران در ادامه  شهر قم را به‌واسطه حضور مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مرکز و پایتخت علمی و فقهی در جهان اسلام دانست و تأکید کرد: همه ابعاد علمی و شخصیتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها را باید موردبررسی قرارداد و از آن شخصیت به بهترین شکل ممکن در جامعه اسلامی بهره برد.

این محقق و پژوهشگر حوزه دین، حضرت معصومه (س) را به‌عنوان الگوی علم و عفاف یادکرد و خاطرنشان کرد: همهٔ فضائل این بانوی اسلام نشان از  شأن و عظمت و فضیلت این بانوی مکرم اسلام است، بی‌شک فضایل و خصوصیات اخلاقی این بانوی بزرگ است که او را دارای چنین مقام و منزلتی نموده است و این‌گونه است که مقام معظم رهبری فرمودند  حضرت معصومه (س) مقام بزرگی دارد خیلی باید از ایشان بهره بگیریم.

حجت‌الاسلام ناصرشکریان در پایان به توجه به اهمیت این ایام اظهار داشت  : به همت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران پویش مردمی چهله کلیمیه برای تعجیل در امر فرج و سلامتی امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری  در تمامی شهرهای مازندران برگزار خواهد شد که به‌واسطه این ایام چهل روز برگزاری زیارت عاشورا، نذر صدقه و ذکر بی‌شمار صلوات از مهم‌ترین برنامه‌های این پویش مردمی است.

کد خبر 3732021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha