۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۲۶

مدیر حوزه علمیه استان قم:

طرح « طوبی» در ۱۰ استان اجرا شد/ استفاده بهینه از تجهیزات فناوری

طرح « طوبی» در ۱۰ استان اجرا شد/ استفاده بهینه از تجهیزات فناوری

مدیرحوزه علمیه استان قم گفت: آیین نامه نگهداری و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات فناوری اطلاعات با عنوان طرح «طوبی» تدوین شده که در ۱۰ استان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام فرخ فال در اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه علمیه در مشهد مقدس به گزارشی از حوزه مدیریت پرداخت و گفت: تکمیل نشدن نیازهای سخت افزاری و تجهیزات فناوری اطلاعات در برخی مدارس علمیه از جمله مشکلاتی بود که در استان ایلام به طور کامل و در سایر استان ها در حال برنامه ریزی و تهیه زیرساخت ها است.

وی درباره عدم طراحی و برگزاری دوره های آموزشی فناوری اطلاعات، افزود: کار با سامانه ها و اتوماسیون اداری و نرم افزارها با آموزش های لازم پیگیری شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قم یادآور شد: نیاز به معرفی مسئول فناوری در مدارس علمیه، کادر فناوری برای استان ها و تدوین آیین نامه نگهداری و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات فناوری اطلاعات و نظارت بر اجرای صحیح آن در مدارس علمیه در قالب طرح «طوبی» تدوین شده که در ۱۰ استان اجرا شده است.

فرخ فال راه اندازی کانال ارتباطی تلگرام، متمرکز سازی تبلیغات پذیرش حوزه های علمیه در سطح کشور، معرفی سامانه صفیر، طراحی دیتا سنتر و نهائی سازی نظام مدیریت داده ها، اعلام شیوه ارتباط روابط عمومی ها، انعکاس مستمر فعالیت ها از طریق ویژه نامه و غیره را از دیگر فعالیت های حوزه های علمیه اعلام کرد.

کد خبر 3741605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha