۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۵۳

تصویربرداری سریال «بازگشت» به پایان نزدیک شد

تصویربرداری سریال «بازگشت» به پایان نزدیک شد

سریال تلویزیونی «بازگشت» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری آخرین روزهای تصویربرداری را در بام گرگان پشت سر می گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با پایان یافتن بخش عمده ای از تصویربرداری سریال تلویزیونی «بازگشت» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری هم اکنون مراحل دیگری از تصویربرداری این سریال در بام گرگان ادامه دارد.

این مجموعه تلویزیونی که در ١٣ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای و با موضوعی اجتماعی و خانوادگی برای پخش در یکی از شبکه های سراسری تلویزیون آماده می شود، هفته های گذشته در لوکیشن هایی چون امامزاده عبدالله (ع) و جنگل توسکستان گرگان تصویربرداری شد و بخش زیادی از تدوین آن که همزمان با تصویربرداری آغاز شده بود نیز انجام شده است.

اوایل هفته آینده تصویربرداری «بازگشت» به پایان خواهد رسید و بازیگرانی چون حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، کاوه خداشناس، سوگل طهماسبی، امین گلستانه، مهری آل آقا و زهره حمیدی به ادامه ایفای نقش خود در این مجموعه خواهند پرداخت.

پیش از این بازی بازیگرانی چون مجید مشیری، حسین عابدینی و قاسم زارع در این مجموعه به پایان رسیده است.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «بازگشت» آمده است: زندگی می گذرد با روزها و شب‌هایش، با اتفاقاتش و گذشته‌ای می سازد. گذشته‌ای که در زمان گم شده است، اما بعضی از گذشته ها دوباره در آینده اتفاق می افتند و ما را در زمان گم می کنند.

کد خبر 3772745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha