۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۷

در اجرای طرح نظارتی ویژه ایام بازگشایی مدارس؛

۱۵۰۰ واحد صنفی در قزوین بازرسی شد

۱۵۰۰ واحد صنفی در قزوین بازرسی شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از بازرسی تعداد یک هزار ۵۰۰ فقره بازرسی در اجرای طرح بازگشایی مدارس در استان خبر داد.

علی پرزحمت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح بازرسی و نظارت ویژه ایام بازگشایی مدارس از  ۱۰ شهرویر ماه تا ۱۵ مهر  اظهار کرد: از ابتدای  طرح تا کنون یک هزار  و ۵۰۰  فقره واحد  صنفی، خدماتی و تولیدی در سطح استان قزوین بازرسی شده است.

وی افزود: در این مدت ۸۷  واحد متخلف در سطح استان شناسایی و  ضمن تشکیل پرونده تخلف آنها به تعزیرات حکومتی جهت صدور رای نهایی معرفی  شده اند.

پرزحمت، ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده  ۲۳ میلیون و ۵۰۰  هزار ریال  اعلام کرد و گفت: از ابتدای  این طرح تعداد  ۱۱ فقره شکایت مردمی در ارتباط با کالا های  مرتبط با این طرح دریافت  و رسیدگی شده است.

وی در خصوص نحوه رسیدگی به شکایات وگزارشات مردمی در اجرای طرح بازرسی نظارت یژه ایام بازگشایی مدارس تصریج کرد: گزارشات و یا شکایات مردمی در اولین فرصت پس از طرح شکایت بررسی و نتیجه به  اعلام می گردد ، فقط در برخی مواردی که بررسی آن  نیاز به کارشناسی داشته باشد، به روز بعد موکول می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  در پایان اعلام کرد: شهروندان می توانند هنگام خرید لوازم و مایحتاج مود نیاز خود در صورت مشاهده تخلف هر گونه  تخلفی اعم از گرانفروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور صورتحساب  و ...  موارد را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این  سازمان اعلام تا در کمترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 3777395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha