۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۲۲

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

دشمنان از حضور میلیونی مسلمانان در اجتماع اربعین حسینی هراس دارند

دشمنان از حضور میلیونی مسلمانان در اجتماع اربعین حسینی هراس دارند

کرمانشاه- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ویژه روز اربعین یکی از موضوعاتی است که دشمنان از آن هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه حجت الاسلام علی محمدی در بازدید از موکب های سیدالشهداء(ع) کرمانشاه، راه انقلاب و ملت ایران را به تأسی از سیره و راه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) عنوان کرد و افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس خود را به اثبات رسانیده و همواره با کفر و نفاق و ظلم در جهان مبارزه کرده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به عظمت راهپیمایی اربعین، گفت: اربعین قوت قلب مسلمانان و هویت شیعیان است و مردم با راهپیمایی خود این اقتدار و صلابت را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی بیان داشت: ما هر چه داریم از عاشورا و امام حسین(ع) داریم، حضرت سیدالشهداء(ع) نورالهی است و این حرکت مردمی جزئی از انوار الهی است که در دلهای محبان اهل بیت(ع) روشن است.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه بیان داشت: اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است که نشات گرفته از عشق و ارادت به سیدالشهداء(ع) و یاران باوفایشان بوده است و پرچم نهضت او همیشه در اهتزاز و برافراشته خواهد ماند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ویژه روز اربعین یکی از موضوعاتی است که دشمنان از آن هراس دارند چرا که فرزندان این ملت با نثارخون خود در دفاع از حرمین شرفین عشق و ارادتی که نشات گرفته از مواحب امام حسین(ع) است را نشان داده اند.

وی در ادامه از محل اسکان زائران اربعین و محل پخت و پز غذای زائران نیز بازدید کرد و اظهار داشت: از خادمانی که شبانه‌روز در خدمت زائران اربعین حسینی هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 3827529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha