۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸

سری جدید «نماگرد» در شبکه مستند/ساکت اف مجری برنامه شد

سری جدید «نماگرد» در شبکه مستند/ساکت اف مجری برنامه شد

سری جدید «نماگرد» در حالی از جمعه ۱۷ دی روی آنتن می رود که کیوان ساکت اف به عنوان مجری جدید به این برنامه پیوسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد گودرزی تهیه کننده «نماگرد» درباره سری جدید این برنامه شبکه مستند سیما و انتخاب مجری از بین تعدادی از متقاضیان توضیح داد: در سری جدید برنامه که نسبت به سری قبل دچار تحولاتی شده، کیوان ساکت اف به عنوان مجری حضور دارد و بخش های جدیدی نیز به برنامه اضافه شده است.

وی افزود: در این برنامه همچنان به پخش پربیننده ترین ویدیوهای فضای مجازی می پردازیم، آیتم جهانگرد را خواهیم داشت که در آن فیلم های توریست های خارجی از حضورشان در مناطق مختلف ایران را روی آنتن می بریم.

این تهیه کننده بیان کرد: در اولین قسمت از سری جدید در بخش «پربیننده مستندهای شبکه مستند»، «ایرانگرد» انتخاب شده که درباره سری جدید آن با جواد قارایی گفتگو کرده ایم. همچنین آیتم جدیدی که داریم، مربوط به غر زدن است! به این نحو که از مردم می خواهیم غرهایشان را برایمان بفرستند تا ما جایشان غر بزنیم.

گودرزی ادامه داد: تصمیم داریم بخشی با عنوان نوستالژی را به برنامه اضافه کنیم که در آن فیلم هایی که به خاطرات گذشته برمی گردد یا تصویرهای قدیمی و آرشیوی را پخش می کنیم.

وی در پایان گفت: پخش فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای به قوت خود باقی است و این هفته «تک فرزندی»، بهترین فیلم مستند دهمین جشنواره فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای را در برنامه پخش می کنیم.

سری جدید برنامه «نماگرد» به روال سابق جمعه ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه ها ساعت ۱۱ بازپخش می شود. قسمت اول این مجموعه جمعه ۱۷ دی در جدول پخش شبکه مستند قرار دارد.

کد خبر 3868585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha