۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۷:۲۱

از امروز در استان کرمانشاه؛

مرحله ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی آغاز شد

مرحله ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی آغاز شد

کرمانشاه- دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: مرحله ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمانشاه از امروز آغاز شد.

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مرحله نهایی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز دوشنبه سی ام اسفندماه در استان کرمانشاه آغاز شد و ثبت نام تا ششم فروردین ماه ۹۶ ادامه می‌یابد.

محمدی با بیان اینکه متقاضیان ثبت نام باید به فرمانداری ها و بخشداری های سطح استان کرمانشاه مراجعه نمایند، افزود: در تمام شهرستان ها و بخش های استان، هیئت های اجرایی شکل گرفته‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۱ بخشداری و ۱۴ شهرستان در استان گفت: فرمانداری ها آماده ثبت نام از داوطلبان هستند.

وی اصل و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه، اصل کارت ملی و پایان خدمت و تصویر آنها، اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن، اصل گواهی عدم سوء پیشینه، سه قطعه عکس ۴×۳ را مدارک لازم برای ثبت نام نهایی از داوطلبان اعلام کرد و گفت: این مدارک باید در روز ثبت نام تحویل مراکز ثبت نام داده شود.

محمدی با بیان اینکه تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهرهای کرمانشاه، جوانرود، اسلام آباد غرب و کنگاور در این دوره با تغییراتی همراه می‌شود، افزود: بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵  اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه یازده نفر خواهند بود، در شهر اسلام آباد غرب از ۹ نفر به هفت نفر کاهش پیدا کرد  و در شهرهای جوانرود و کنگاور   از پنج نفر به هفت عضو افزایش می‌یابد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در دفاتر پیشخوان، کار پیش ثبت نام را انجام داده‌اند.

وی به مدارک تحصیلی لازم برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: برای روستاهای زیر دویست خانوار خواندن و نوشتن ملاک است، بالای دویست خانوار داشتن مدرک دیپلم از سوی داوطلب الزامی است، برای شهرهای تا بیست هزار نفر مدرک فوق دیپلم و بالای بیست هزار نفر ارائه مدرک لیسانس از سوی داوطلبان الزامی است.

کد خبر 3936148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha