۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷

نوروزی در نطق میان دستور:

تولید و اشتغال با ساختمان‌های مجلل ادارات محقق نمی‌شود

تولید و اشتغال با ساختمان‌های مجلل ادارات محقق نمی‌شود

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: با ساختمان های مجلل و سر به فلک کشیده ادارات نمی توانیم به تولید و اشتغال روی بیاوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به نام گذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید از سوی رهبر انقلاب، اظهار داشت: مشکلاتی وجود دارد که به عدم تولید و اشتغال منجر می شود؛ از جمله تجمل گرایی و تجمل آفرینی که مشکل آفرین می شود.

وی ادامه داد: آیا امیرالمومنین (ع) به عنوان رئیس حکومت خودشان با دست خودشان نان و خرما به خانه فقرا نمی برد؟ با این ساختمان های مجلل و سربه فلک کشیده ادارات می توانیم به تولید و اشتغال روی بیاوریم؟

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: آیا نمی بینیم که رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) و بر روی زیلو از مسئولان و میهمانان داخلی و خارجی استقبال می کنند؟

نوروزی تصریح کرد: آیا با ساختمان های مجللی که تعداد اتاق های آن از تعداد کارمندانش بیشتر است می توان اشتغال و تولید ایجاد کرد؟ آیا نباید برای کارخانه های تعطیل شده فکر عاقلانه و واقعی کنیم؟

وی اظهار داشت: نظارت واقعی بر امور وزارتخانه ها و شهرداری ها و شوراهای شهر از وظایف اصلی مجلس است که نباید فقط به برگزاری انتخابات شوراها محدود شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: هزاران میلیارد تومان از بودجه های ناشی از عوارض و جرایم را در اختیار شهرداری ها قرار می دهیم اما چه کسی نظارت می کند که این بودجه ها در کجا هزینه می شود؟

کد خبر 3945105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha