۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷

مدیرکل ارشاد اسلامی اردبیل:

تأخیر در احداث تالار شهر اردبیل به دلیل محدودیت مالی است

تأخیر در احداث تالار شهر اردبیل به دلیل محدودیت مالی است

اردبیل – مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تأخیر در احداث تالار شهر اردبیل به دلیل محدودیت مالی است و اگر پروژه تأمین مالی شود، شاهد تسریع در عملیات عمرانی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ناصر اسحاقی عصر جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه نقاشی نخستین سمپوزیم هنرهای تجسمی اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: طرح احداث تالار شهر اردبیل در سال ۸۹ به اتمام رسیده و بعد از تأخیر چند ساله از سال ۹۲ عملیات عمرانی مجدد آغاز شده است.

وی افزود: وضعیت فعلی این پروژه عمرانی مطلوب است و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بطوریکه بخش اعظمی از پروژه و سقف نهایی به اتمام رسیده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان متذکر شد: سال گذشته تأمین اعتبارات عمرانی با مشکل مواجه شد بطوریکه تنها با پرداخت اوراق خزانه پیمانکار عملیات عمرانی را ادامه داد.

اسحاقی به تأمین چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار در سال گذشته اشاره و تأکید کرد: امسال نیز ۱۲ میلیارد تومان اعتبار درخواست کردیم که در صورتی که تأمین شود، پروژه سرعت می‌گیرد.

وی متذکر شد: با وجود اینکه برای تکمیل این پروژه ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود به دلیل تأخیر، اعتبار مورد نیاز برآورد شده در وضعیت فعلی ۵۲ میلیارد تومان است.

کد خبر 3958883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha