۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۳۹

طرح «مادرانه» و «همسرانه» در مساجد استان یزد برگزار می‌شود

طرح «مادرانه» و «همسرانه» در مساجد استان یزد برگزار می‌شود

یزد ـ طرح مادرانه و همسرانه به منظور ارائه روش‌های نوین فرزندپروری و همسرداری در مساجد یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، استفاده از فضای مجازی همواره رو به افزایش بوده و نیاز است که فرزندان در زمینه استفاده صحیح از این تکنولوژی مهارت لازم را داشته باشند.

به طور قطع مادر به عنوان ستون اصلی خانواده می‌تواند نقش مؤثری در آموزش این مهارت به فرزندان داشته باشد که در همین راستا طرح مادرانه و همسرانه با هدف ارتقاء توان مدیریتی زن در خانه، مدیریت حل مشکلات در خانه، برطرف شدن نیازهای اساسی و اولیه همسران و فرزندان در منزل، روش های نوین تحکیم بنیان خانواده، افزایش رضایت همسران از یکدیگر و کنترل فضای مجازی در مساجد، پایگاه‌های بسیج و حسینیه‌ها و کانون‌های مساجد شهر یزد در شش جلسه توسط کارشناس خانم به صورت رایگان برگزار می شود.

این برنامه توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با همکاری مؤسسه فرهنگی، اجتماعی «میم مثل مادر فاطمی یزد» در نقاط مختلف شهر از جمله محله‌های حسن آباد، چاه ملکی، اکرم آباد و ... در حال اجرا است.

از جمله مباحث مطرح شده در این جلسات تفاوت های روانشناختی زن و مرد از دیدگاه اسلام، مدیریت روابط زناشویی، مدیریت فضای مجازی، خودآرایی، مراحل پیشگیری از اعتیاد، انحرافات اخلاقی، نحوه تقویت و آموزش صبر به فرزندان، اصول نوین فرزندپروری و ... است.

همشهریان برای شرکت در این جلسات و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۸۲۷۷۶۱۴ تماس حاصل کنند.

کد خبر 3979729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha