۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۰۶

با حضور وزیر بهداشت؛

بیمارستان ۹۶ تختخوابی بی‌بی حکیمه گچساران افتتاح شد

بیمارستان ۹۶ تختخوابی بی‌بی حکیمه گچساران افتتاح شد

گچساران ـ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان ۹۶ تختخوابی بی‌بی حکیمه گچساران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر سه‌شنبه سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی بی‌بی حکیمه شهرستان گچساران حضور داشتند.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی بی‌بی حکیمه گچساران با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که از این میزان ۳۵۰ میلیارد ریال برای ساخت فضای فیزیکی و ۱۰۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی و ۵۰ میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات اداری هزینه شده است.

وی افزود: زیربنای بیمارستان ۹۶ تختخوابی بی‌بی حکیمه گچساران بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع در ضلع شمال غربی این شهرستان افتتاح می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: طرح جامع نظام سلامت متناسب با ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای در هر استان تدوین شده است.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: تحولات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان‌های هدف در طرح تحول سلامت امیدوارکننده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز پایگاه اورژانس هوایی شهر گچساران در حالی افتتاح می‌شود که تاکنون در این استان یک پایگاه هوایی بیشتر وجود نداشته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کتابخانه مرکزی و سلف‌سرویس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این سفر به ترتیب با اعتباری بالغ بر ۲۰ و ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شده است.

به گزارش مهر، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز (سه‌شنبه) در سفری یک روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد، چهار طرح درمانی را در شهرستان‌های یاسوج و گچساران افتتاح کرد.

کد خبر 3980656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha