۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹

رئیس دفتر مقام معظم رهبری مطرح کرد:

آمریکایی‌ها با سفر به عربستان درپی تقویت تروریسم در منطقه هستند

آمریکایی‌ها با سفر به عربستان درپی تقویت تروریسم در منطقه هستند

تبریز- رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آمریکایی‌ها با سفر به عربستان درپی تقویت تروریسم در منطقه هستند و خود آنها داعش را به وجود آورده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی ‌گلپایگانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه آغاز اولین روز فعالیت نماینده ولی فقیه در استان در ماه مبارک رمضان را تبریک می ‌گوییم، گفت: حجت الاسلام آل هاشم فردی دلسوز و همدل هستند و در این خاک به دنیا آمده اند.

وی با بیان اینکه ارتشی ها از جدایی حجت الاسلام آل هاشم از مسئولیت قبلی ناراحت بودند، افزود: فعالیت و خدمات حجت الاسلام آل‌هاشم در ارتش و سایر مسئولیت‌ ها درخشان بوده است.

حجت ‌الاسلام گلپایگانی با اشاره به دلایل تغییر امام جمعه تبریز گفت: طبق درخواست آیت ‌الله مجتهد شبستری که بیش از ۱۰ بار درخواست کناره‌ گیری از مسئولیت خود را به رهبر معظم انقلاب اعلام داشتند و با توجه به کسالت ایجاد شده برای وی، مقام معظم رهبری در نهایت موافقت کردند.

وی با بیان اینکه بعد از آیت الله ملکوتی مقام معظم رهبری نگران آذربایجان‌ شرقی بودند، گفت: ایشان معتقد بودند نباید آذربایجان تضعیف شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری سپس گفت: مقام معظم رهبری در ابتدا آیت ‌الله مجتهد شبستری را برای سه ماه به تبریز فرستاده بودند ولی با روحیه انقلابی وی این چند ماه به ۲۲ سال تبدیل شد.

وی با تقدیر از خدمات آیت ‌الله مجتهد شبستری گفت: با توجه به اینکه آل‌ هاشم از این خاک بوده و از خانواده مذهبی و بنام تبریز است، ایشان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه افتخار آذربایجان همین بس که مقام معظم رهبری ریشه در این خاک دارند، گفت: اینجا زادگاه علامه طباطبایی، امینی، جعفری و دیگر علمای اسلام است که برای اسلام تلاش کرده ‌اند.

کد خبر 3994775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha