۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان خبر داد:

کشف و ضبط ۳۱۸۰۰ لیتر فرآورده خارج از شبکه در منطقه زنجان

کشف و ضبط ۳۱۸۰۰ لیتر فرآورده خارج از شبکه در منطقه زنجان

زنجان-مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از کشف و ضبط۳۱ هزارو ۸۰۰ لیتر فرآورده خارج از شبکه در منطقه زنجان خبر داد.

محمود آقامحمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف و ضبط ۳۱ هزار و ۸۰۰  لیتر فرآورده خارج از شبکه در منطقه زنجان خبر داد. 

وی اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یک دستگاه نفتکش غیر شرکتی  در عوارضی زنجان - قزوین متوقف و پس از انتقال به انبار نفت منطقه و انجام آزمایشات لازم از جانب همکاران کنترل کیفیت انبار فراورده موجود در دو مخزن نفتکش به میزان ۱۸ هزارو ۲۰۰ لیتر نفت سفید و فراورده موجود در مخزن سوم به میزان ۱۳ هزار و ۶۰۰ لیتر نفتگاز تشخیص داده شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: پس از طی مراحل قانونی و اخذ دستور مقام محترم قضائی فراورده مکشوفه جمعا به میزان ۳۱۸۰۰ لیتر در انبار نفت منطقه تخلیه و به چرخه رسمی توزیع کشور بازگردانده شد و ضمن تشکیل پرونده متخلفین به مرجع قضایی معرفی شدند. 

آقامحمدیان تاکید کرد: خوشبختانه در استان زنجان عملکرد نیروی انتظامی در بحث کشفیات سوخت قاچاق بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان تصریح کرد: زنجان موقعیت خاصی در بین استان‌های کشور دارد و در این میان چون با هفت استان ارتباط دارد، به‌تبع آن، عبور خودروهای حامل قاچاق هم بیشتر است.

کد خبر 4013205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha