۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۲۳

با حضور هزاران شهروند داغدار؛

مراسم تشییع پیکر آتنا اصلانی در پارس‌آباد برگزار شد

مراسم تشییع پیکر آتنا اصلانی در پارس‌آباد برگزار شد

پارس‌آباد- با حضور هزاران شهروند داغدار مراسم تشییع آتنا اصلانی دختر بچه هفت ساله که ۲۰ روز قبل به قتل رسید، در پارس آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه قبرستان پارس آباد با موجی از شهروندان داغدار  که دختر بچه هفت ساله ای را به دیار باقی بدرقه می کردند، مواجه شد.

آتنا اصلانی دختر هفت‌ساله پارس‌آبادی ۲۰ روز قبل ناباوری مفقود شد و  با وجود تلاش پلیس و کارآگاهان نشانه ای از وی در این مدت یافت نشد.

در نهایت بعد از جستجوی شبانه‌روزی پلیس انتظامی و دستگاه قضایی پارس‌آباد، پس از دستگیری فردی مظنون به قتل این کودک، جسد وی در پارکینگ قاتل در داخل یک بشکه کشف شد.

این اتفاق تاثر و نفرت عمومی شهروندان پارس آبادی را موجب شد و با ابراز همدردی با خانواده آتنا و تلاش شهروندان برای یافتن اثری از این دختر بچه گره خورده بود. در نهایت پس از ۲۰ روز اثری از وی یافت نشد بلکه جسم بی جان آتنا، شهروندان پارس آبادی را داغدار کرد.

 اعتراف به آزار و اذیت و در ادامه قتل کودک هفت ساله از سوی قاتل موجب شد تا شهروندان پارس آبادی با تجمعات پی در پی، خواستار رساندن قاتل به سزای اعمال خویش باشند.

دادگستری استان اردبیل اعلام کرده است این پرونده بدون فوت وقت و خارج از نوبت رسیدگی شده و قاتل به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

مراسم تشییع این کودک نیز با حضور خیل عظیمی از شهروندان پارس آبادی همراه بود و آتنا در نهایت افسوس و حسرت به دیار باقی شتافت.

با توجه به اعتراف قاتل به قتل این کودک، دستگاه قضایی استان در حال بررسی پرونده و صدور حکم بدون اغماض و چشم پوشی است.

کد خبر 4029197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha