۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۴

فرماندار پارس‌آباد مطرح کرد:

بررسی ویژه پرونده آتنا اصلانی/لزوم حفظ آرامش و پرهیز از جوسازی

بررسی ویژه پرونده آتنا اصلانی/لزوم حفظ آرامش و پرهیز از جوسازی

پارس‌آباد- فرماندار پارس‌آباد به دنبال کشف جسد آتنا اصلانی دختر هفت ساله و حضور تعدادی از شهروندان این شهرستان در مقابل منزل مظنون به قتل، بر لزوم حفظ آرامش و پرهیز از جوسازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر صمدی بعدازظهر سه‌شنبه در جمع مردم پارس‌آباد در مصلی امام خمینی (ره) تصریح کرد: متأسفانه ۲۰ روز پیش خبر مفقود شدن دختر هفت‌ساله پارس‌آبادی اعلام و به محض اطلاع نیروهای انتظامی و قضایی جستجوی دختر را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه روز گذشته جسد دختر از پارکینگ فرد مظنون به قتل وی کشف شد، افزود: پرونده دختر مقتول پارس‌آبادی در دست بررسی است و دستگاه قضایی صدور حکم بدون فوت وقت را دنبال می کند.

فرماندار پارس‌آباد با ابراز تأسف از بروز این حادثه اقداماتی از جمله تجمع و جوسازی به بهانه همدردی را مانعی برای طی روند قانونی پرونده دانست و گفت: انتظار می‌رود مردم با رعایت آرامش اجازه طی مسیر قانونی پرونده را بدهند.

صمدی با تأکید به اینکه خواسته تمامی نیروهای انتظامی و قضایی این بود که این کودک سالم به آغوش خانواده بازگردد، اضافه کرد: متأسفانه این آرزو محقق نشد و بررسی‌ها نشان می‌دهد پرونده دارای ابعاد پیچیده است.

به گفته فرماندار پارس‌آباد دستگاه قضایی عزم خود را جزم کرده که بدون کمترین تأخیری پرونده را رسیدگی کرده و احکام آن صادر شود.

کد خبر 4028046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha