۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۶

مدیرکل بهزیستی اردبیل با مهر مطرح کرد؛

خانواده آتنا تحت حمایت روانی قرار گرفت/احتمال اختلال روانی قاتل

خانواده آتنا تحت حمایت روانی قرار گرفت/احتمال اختلال روانی قاتل

اردبیل – مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: خانواده آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس‌آبادی تحت حمایت های روانی و اجتماعی قرار گرفت.

بهزاد ستاری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: حادثه آتنا اصلانی موجب تأسف و تأثر همگان شده و آسیب جدی به خانواده وی وارد ساخته است.

وی با ابراز همدردی با خانواده این دختر خردسال تصریح کرد: در پی آزار و اذیت و قتل این کودک بی‌شک ضروری است خانواده آتنا تحت حمایت‌های روانی اجتماعی قرار گیرند.

مدیرکل بهزیستی استان تأکید کرد: هم‌اکنون نیز حمایت‌های روانی اجتماعی با اعزام تیم های روان‌شناس آغاز شده و بی‌شک تا بازگشت خانواده به زندگی عادی ادامه خواهد داشت.

ستاری با تأکید به اینکه علاوه بر حمایت خانواده آتنا ضروری است این حادثه به عنوان یک معضل اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد، ادامه داد: تیم کارشناسی در شهرستان پارس‌آباد تشکیل شده و در نظر داریم موضوع آتنا به صورت عمیق بررسی شود.

وی با بیان اینکه احتمال اختلال روانی و جنسی قاتل آتنا وجود دارد، اضافه کرد: البته اعلام قطعی این نظرات نیازمند بررسی‌های هر چه بیشتر است.

مدیرکل بهزیستی استان تأکید کرد: ضروری است در خصوص مصادیق کودک‌آزاری اطلاع‌رسانی و هشدارهایی در سطح خانواده‌ها ارائه شود.

وی به نقش جدی و حساس والدین در حمایت از کودک و ممانعت از کودک‌آزاری تأکید کرد و گفت: در موضوع آتنا نیز موضوع توجه بیشتر خانواده که می‌توانست از بروز حادثه جلوگیری کند، مورد تأکید است.

کد خبر 4031403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha