۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۵

پدر آتنا اصلانی با مهر مطرح کرد؛

غم فقدان آتنا را با همراهی مردم تحمل می‌کنیم/ ملت بزرگی داریم

غم فقدان آتنا را با همراهی مردم تحمل می‌کنیم/ ملت بزرگی داریم

پارس آباد – پدر آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس‌آبادی، از دست دادن دخترش را غیرقابل باور عنوان کرد و گفت: غم جانگداز فقدان آتنا را با همراهی مردم تحمل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام اصلانی ظهر جمعه در حاشیه آئین سوگواری آتنا طی گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این غم بزرگ و جانسوز را تنها با همدردی و همراهی مردم تحمل می‌کنیم.

وی غم از دست دادن آتنا را برای خانواده و نزدیکان خود جبران‌ناپذیر و همراه با غم و اندوه بی پایان برشمرد و ادامه داد: این فاجعه برای ما غیرقابل باور است.

پدر آتنا اصلانی با اشاره به همدردی و همدلی مردم پارس آباد و سایر شهرهای استان اردبیل و نیز ملت ایران طی روزها و هفته های گذشته یادآور شد: از همان روزی که دخترم گم شد تمام مردم به طرق مختلف ابراز همدردی کرده و در غم ما شریک شدند.

وی با تقدیر و تشکر از همه مردم ایران تصریح کرد: بویژه از مردم پارس آباد باید تشکر کنم که چه در زمان جستجو و چه در زمان سوگواری کنار و همدوش ما بودند و ما را تنها نگذاشتند.

اصلانی بیان داشت: این همدردی های مردمی و نیز توجه و یا انتشار پیام های دلسوزانه مسئولان بزرگ کشور است که غم و داغ آتنا را می توانیم تحمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ملت بزرگ، آگاه و همدل و همراهی داریم، عنوان کرد: من از تک تک مردم ایران و به خصوص اهالی شهرستان پارس آباد قدردانی می کنم و آرزو می کنم تمام مردم در آرامش و آسایش و سلامتی باشند.

کد خبر 4030505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha