۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱

ترجمه داستان ماهی سالمون جسور چاپ شد

ترجمه داستان ماهی سالمون جسور چاپ شد

کتاب «سالمونی که جسارت ورزیده و بالاتر پرید» نوشته آن دو هیون با ترجمه مژگان رنجبر توسط انتشارات نگاه منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات نگاه، کتاب «سالمونی که جسارت ورزیده و بالاتر پرید» نوشته آن دو هیون شاعر و نویسنده اهل کره جنوبی به تازگی با ترجمه مژگان رنجبر توسط انتشارات نگاه منتشر و راهی بازار نشر شده است.

آن دو هیون، آثار پرفروشی در کارنامه داشته و تا به حال چند جایزه ادبی را به خود اختصاص داده است. این شاعر در سال ۱۹۶۱ در لئوچئون کره جنوبی متولد شده و فارغ التحصیل رشته ادبیات کره ای از دانشگاه وُنک‌وانگ است. در سال ۱۹۸۱ و پس از کسب جایزه سالانه ادبی دائه گو مائیل شینمون که به خاطر شعر «رودخانه ناکدونگ» و همچنین در سال ۱۹۸۴ پس از گرفتن جایزه مسابقه سالانه دونگ آ ایلبو به خاطر شعر «جئون بونگ جون به سئول می رود»، آوازه این شاعر بیشتر شد.

وی همچنین در سال ۱۹۹۶ موفق شد جایزه شاعر جوان و در سال ۱۹۹۸ جایزه ادبی کیم سو وول را به دست بیاورد.

کتاب داستانی «سالمونی که جسارت ورزیده و بالاتر پرید» داستان زندگی یک ماهی سالمون است که پولک های نقره ای اش او را به عنوان یک سالمون خاص متمایز می کند. او کسی است که جسارت کرده و به فراسوی سرنوشت خود می پرد. زندگی ماهی های سالمون به طور طبیعی، قابل پیش بینی است؛ شنا به دسترسی های بالایی رودخانه به سوی محل تولدشان به منظور تخم گذاری، و سپس مردن.

داستان این کتاب درباره بلوغ، بی تابی و عشقی پرشور است. زیرا شنا کردن به سمت دسترسی‌های بالایی رودخانه، به معنای رفتن در پی چیزی است که سالمون‌ها نمی‌توانند آن را ببینند؛ یک رؤیا. داستان «سالمونی که جسارت ورزیده و بالاتر پرید» همچنین درباره جستجوی آزادی و سازگاری با طبیعی است که انسان ها یا فراموشش کرده اند یا در واقعیت الزام آور زندگی شان، آن را گم کرده اند.

این کتاب با ۱۱۲ صفحه و قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده است.

کد خبر 4136058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha