۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۲۲:۳۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

۷۲ پروژه برق رسانی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

۷۲ پروژه برق رسانی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

بجنورد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از بهره برداری۷۲ پروژه برق رسانی طی دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صبوری بعداز ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: این تعداد پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان همزمان با دهه فجر در شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی افتتاح می شود.

صبوری افزود: هشت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در بجنورد، ۱۴ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شیروان، ۹ پروژه با اعتبار دومیلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در اسفراین و ۱۰ طرح با صرف پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جاجرم به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین هفت پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در گرمه، هشت پروژه با صرف یک میلیارد و ۸۰۰ میلون تومان در فاروج، ۱۰ پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در رازو جرگلان و  ۶ پروژه به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در مانه و سملقان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: از جمله پروژه های قابل افتتاح نیروی برق استان نصب و تقویت ۱۴۰ پست یکپارچه هوایی، ترمیم، اصلاح و تبدیل شبکه، تامین برق متقاضیان شهری و روستایی جدید، نصب سه هزار دستگاه چراغ روشنایی جدید و جایگزین کردن آن به‌جای چراغ های پر مصرف و هوشمندسازی شبکه توزیع با قابلیت کنترل از راه دور، بهره برداری از ساختمان های جدید برق، اصلاح و بهینه سازی تبدیل کابل فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار به طول ۴۰۰ کیلومتر است که طی دهه فجر انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق  استان ۳۴۰ هزار مشترک دارد که ۸۵ درصد آن ها مشترکان بخش خانگی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اظهار کرد:  در حال حاضر ۱۲۰ هزار خانوار روستایی خراسان شمالی از نعمت برق برخوردار هستند.

وی افزود: همچنین سه هزار و ۵۰۰ مشترک بزرگ در خراسان شمالی وجود دارد که یک درصد مشترکان کل استان را تشکیل می دهند اما به اندازه ۴۹ درصد مشترکان مصرف دارند.

کد خبر 4215983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha