۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۲۵

به مناسبت دهه فجر؛

۴۲ طرح عمرانی در لردگان افتتاح شد

۴۲ طرح عمرانی در لردگان افتتاح شد

شهرکرد- ۴۲ طرح عمرانی در شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۴۲ طرح عمرانی روز سه شنبه در شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم لردگان در مجلس  و مسئولان شهرستانی به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این طرح ها اظهار داشت: لردگان یکی ازشهرستان های پر ظرفیت استان چهارمحال و بختیاری است که در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

مجید نظری بیان کرد: به همت دولت یازدهم ۴۲ طرح عمرانی در این منطقه تکمیل شده است که این طرح های در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، خدماتی و ... هستند.

وی بیان کرد: اعتبار این طرح ها یک هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال است.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شش پروژه جدید نیز به مناسب دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۸۰ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری در دهه فجر به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: این تعداد طرح با بیش از سه هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: از میزان کل اعتبارات این طرح ۸۰۴ میلیارد ریال اعتبار ملی، ۲۹۹ میلیارد ریال اعتبار استانی، ۳۸۸ میلیارد ریال از محل منابع داخلی، ۲۶۸ میلیارد ریال تسهیلات و اعتبارات بخش خصوصی است.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم می شود.

۵۳ روستای شهرستان لردگان از آب شرب سالم بهره مند می شود

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: شهرستان لردگان به برکت انقلاب اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

محمد خالدی بیان کرد: شهرستان لردگان در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و... به برکت انقلاب اسلای از توسعه برخوردار شده است.

وی ادامه داد: مسئولان در مسیر توسعه بیشتر این شهرستان تلاش کنند و مشکلات و کمبود های آن از جمله آب شرب در روستاها را بر طرف کنند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه جاده ها در شهرستان لردگان زمینه ساز توسعه و پیشرفت بیشتر این شهرستان است.

وی تاکید کرد: تکمیل طرح های آبرسانی در شهرستان لردگان برای بهره مندی مردم از آب لوله کشی سالم ضروری است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۵۳ روستای شهرستان لردگان با اجرای طرح آبرسانی از آتشگاه از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

کد خبر 4221693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha