۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۴۷

فرماندار دشتی:

فضای شهرستان دشتی برای جذب سرمایه‌گذار تغییر کند

فضای شهرستان دشتی برای جذب سرمایه‌گذار تغییر کند

دشتی- فرماندار دشتی گفت: باید فضایی در شهرهای شهرستان ایجاد شود که سرمایه‌گذار تشویق به سرمایه‌گذاری شود و می طلبد شهرداران اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با شهرداران شهرستان دشتی از تلاش‌های شهرداران بابت اقدامات مطلوب در ایام نوروز تقدیر کرد و اظهار داشت: با تلاش های ارزنده شهرداران استقبال خوبی از مسافرین نوروزی صورت گرفت و مبلمان شهرها به خوبی تغییر کرد.

وی افزود: از روز گذشته بازدید از روستاها و شهرها با حضور مدیران شهرستان و به منظور بررسی مسائل و مشکلات آنها آغاز شد ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک روند اجرایی پروژه ها بازدید و در جریان آن قرار بگیریم.

نادری با تاکید بر اینکه اعتبارات عمرانی سال جاری بر اساس نیازهای واقعی توزیع می شود، ادامه داد: در سال جاری تلاش داریم توزیع اعتبارات عمرانی بر اساس نیازهای واقعی صورت بگیرد.

وی همچنین بر ضرورت انسجام بیشتر در سطح شهرستان تاکید کرد، اضافه کرد: شهرداران برای درآمد پایدار و و جذب سرمایه گذار در سطح شهرها اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار دشتی تصریح کرد: شهرداران باید برای سرمایه گذاری در شهرها برنامه داشته باشند تا زمینه فضای کسب و کار و اشتغال برای جوانان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بخش های خصوصی شهرها فعال شود، گفت: باید فضایی در شهرها ایجاد شود که سرمایه گذار تشویق به سرمایه گذاری در سطح شهرستان شود.

نادری بیان کرد: شهرداران باید اعتبارات ارزش افزوده را در جهت سرمایه گذاری و ایجاد شغل در شهرها هزینه کنند.

وی افزود: نباید به کارهایی که انجام داده‌ایم بسنده کنیم بلکه باید این تلاش ها را افزایش و مضاعف کنیم تا شاهد افزایش میزان رضایت مندی مردم باشیم.

نادری با بیان اینکه تا نقطه مطلوب در زیبا سازی شهرها فاصله زیادی داریم، اظهار کرد: شهرداران با امکانات موجود جمع آوری نخاله ها را در دستور کار قرار بدهند.

وی همچنین از شهرداران خواست در پرسش مهر و برگزاری بزرگداشت مقام معلم با آموزش و پرورش همکاری لازم داشته باشند.

کد خبر 4263251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha