۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱

هم‌زمان با روز ارتش؛

مراسم رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

بوشهر- به مناسبت روز ارتش، مراسم رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد و نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در رژه باشکوهی اقتدار و توان خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده نیروی دریایی ارتش استان بوشهر صبح چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: ارتش در دوره‌های مختلف خدمات گسترده‌ای را ارائه کرده است و در دوران دفاع مقدس شاهد جانفشانی و رشادت ارتشیان بودیم.

امیردریادار دوم بابک امینی با بیان اینکه نیروی دریایی بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۶۶ شهید تقدیم انقلاب کرد، افزود: در سال ۱۳۶۷ ناو موشک انداز جوشن نیروی دریایی ارتش در درگیری با نیروی متخاصم آمریکایی در شمال خلیج فارس، ۵۶ شهید تقدیم کرد.

وی با اشاره به حضور پرافتخار نیروی دریایی ارتش از خلیج فارس تا خلیج عدن، دریای عمان تا دریایی مدیترانه، آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها، تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار و آمادگی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش استان بوشهر به توان بالای عملیاتی نیروهای مسلح استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در راستای بومی سازی انواع تجهیزات در نیروی دریایی ارتش اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تشریح برخی دیگر از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، خاطرنشان کرد: ۵۱ ناوگروه نیروی دریایی ارتش برای حفظ و حراست از منابع و منافع ایران به آب‌های آزاد اعزام شده است.

کد خبر 4274402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha