۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸

توسط نشر مایا؛

«طعم گل‌های پریوش» منتشر شد

«طعم گل‌های پریوش» منتشر شد

نعمت مرادی از چاپ مجموعه داستان جدید خود با عنوان «طعم گل های پریوش» خبر داد.

نعمت مرادی داستان نویس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اثر جدید داستانی خود گفت: به تازگی مجموعه داستانم با عنوان «طعم گل های پریوش» توسط نشر مایا منتشر شده که قرار است در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شود.

وی افزود: این کتاب در قالب یک داستان بلند و هفت داستان کوتاه در حجم ۹۰ صفحه منتشر شده است. اکثر داستان های این مجموعه از یک طرح منسجم و نظم روایی مشخصی حمایت نمی کنند. جهان داستان این مجموعه در بعضی سطرها به یک طنز تلخ می رسد و شاید همین ابزار طنز برای خیلی از نویسنده ها به سخره گرفتن جهانی باشد که نظم و معنا وپیوند های شکل گرفته در آن رنگ باخته است.

این داستان نویس در ادامه گفت: روایت در مجموعه داستان طعم گل های پریوش، روایتی تکه تکه از موقعیتی است که شخصیت ها در آن زیست می کنند. شخصیت ها به تقسیم کردن خود و دیگران اعتقادی ندارند. در داستان اول مجموعه و بعضی از داستان های این مجموعه زبان به سمت شاعرانگی و روایت به شکل جریان سیال ذهن اتفاق می افتد. فضای اکثر داستان ها شهر تهران و یا یک شهر است.

مرادی در پایان گفت: این مجموعه بعد از مجموعه شعر پدر ومادر و هرسین و طعم عاشقانه و مجموعه داستان باجی، ششمین کتاب ودومین مجموعه داستان من است که روز جمعه به تاریخ ۱۴ اردیبهشت، ساعت ۱۱ درغرفه نشر مایا در نمایشگاه کتاب رونمایی می شود.

کد خبر 4283931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha