۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۸

جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

رویکرد پلیس برای امنیت «جامعه محوری» است

رویکرد پلیس برای امنیت «جامعه محوری» است

جویبار - جانشین فرمانده انتظامی مازندران، رویکرد پلیس را برای ایجاد امنیت جامعه محوری ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در چهارمین قرارگاه پیشگیری از سرقت در شهرستان جویبار، گفت: ارتقاء احساس امنیت در جامعه از مهمترین اهداف پلیس در تامین امنیت عمومی است و نیروی انتظامی سازمانی برخاسته از مردم و برای مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاه به این که پلیس باید در اجرای مأموریت های خود در برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی، بیشرین توجه را به مردم داشته باشد، گفت: ارتقاء احساس امنیت و آرامش روحی و روانی در جامعه از مهمترین اهداف پلیس در تامین امنیت عمومی است.

سرهنگ شهرستانی، خاطرنشان کرد: شناخت مناسب مقوله مشارکت مردم در نظم عمومی و امنیت اجتماعی یکی از مهمتریت الزامات این نگاه است و ثمره ارزشمند آن، کسب اعتمادعمومی، جلب رضایت مردم و دست یابی به احساس امنیت روانی است.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه رویکرد پلیس در ایجاد امینتی رویکرد جامعه محوری است، تصریح کرد: رویکرد جامعه محوری پلیس نوعی استراتژی سازمانی است که اولین پایه این استراتژی را برقراری تعامل پلیس با ارکان مختلف جامعه به منظورامکان خدمتگزاری بهتر به مردم تشکیل می دهد.

وی خواستگاه اصلی نیروی انتظامی را"سازمانی برخاسته ازمردم و برای مردم" برشمرد و اظهار داشت: همه تلاش های ما باید معطوف به خدمت رسانی به مردم و استفاده از ظرفیت مردم در تولید و حفظ امنیت معطوف شود.

کد خبر 4339441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha