۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۱۴

فرماندار شهرستان بویراحمد مطرح کرد:

بهره برداری از جنگل ها برای تامین سوخت در تنگ سرخ/ضرورت گازرسانی

بهره برداری از جنگل ها برای تامین سوخت در تنگ سرخ/ضرورت گازرسانی

یاسوج- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مشکل عدم گازرسانی در دهستان "تنگ سرخ" شهرستان بویراحمد باعث استفاده و بهره برداری از جنگل ها برای تامین سوخت شده است و گازرسانی به منطقه ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ کناری ظهر شنبه در بازدید از دهستان "تنگ سرخ" شهرستان بویراحمد افزود: عدم گازرسانی به این دهستان زمینه ساز بهره برداری از جنگل ها برای تامین سوخت در منطقه شده است.

کناری با اشاره به سایر مشکلات موجود در دهستان، تعیین حریم حوضچه سد "تنگ سرخ" را ضروری دانست و ابراز داشت: نگرانی هایی برای مردم در این راستا و در حوزه ساخت و سازها به وجود آمده است.

فرماندار بویراحمد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای رفع معارضات سد و تحقق حقوق مردم در منطقه، ابراز داشت: تملک باغات موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد و هزینه تملک باغات با جدیت در حال پیگیری است.

کناری با تاکید بر ضرورت افزایش سرانه ورزشی در دهستان تنگ سرخ، گفت: احداث سالن ورزشی از جمله هدفگذاری ها در این منطقه خواهد بود.

فرماندار بویراحمد از جمله مشکلات عمده روستاهای دهستان تنگ سرخ را اجرا و تکمیل طرح هادی پنج دهیاری دانست و بیان داشت: در حوزه "گردو کنگک" پلی  که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تکمیل ۵ درصد باقیمانده آن چندین سال طول کشیده و پروژه متوقف است.

کناری با اشاره به تخصیص اعتبار در این دهستان، خواستار توجه بهتر به حوزه تنگ سرخ در پوشش اعتبارات شد.

کد خبر 4340804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha