۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶

نوبخت در حاشیه نشست هیات دولت:

امیدواریم بتوانیم نوسانات بازار ارز را کنترل کنیم

امیدواریم بتوانیم نوسانات بازار ارز را کنترل کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امیدواریم بتوانیم نوسانات بازار ارز را کنترل کنیم تا مشکلاتی که در این زمینه برای مردم بوجود آمده است، تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص بسته اقتصادی دولت، اظهار کرد: آقای رئیس‌جمهور این بسته را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرده و حتی زمانی که بنده در سفر استان آذربایجان غربی بودم، آقای روحانی تماس گرفتند و تاکید کرد که ما هرچه سریعتر این بسته را آماده کنیم.

وی افزود: خوشبختانه کارهای مربوط به این بسته انجام شده و فردا(پنجشنبه) گزارشی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه ستاد اقتصادی دولت ارائه خواهد شد. امیدواریم بتوانیم نوسانات بازار ارز را کنترل کنیم تا مشکلاتی که در این زمینه برای مردم بوجود آمده است، تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

نوبخت گفت: آنچه امروز به عنوان فضای کسب و کار از آن صحبت می شود باید با مقتضیات تحریم باشد، متاسفانه شاهد برخی رفتارهای غیرحرفه ای تجاری بودیم. تاجر شریفی که ارز ۴۲۰۰ می ‌گیرد، انتظار است جنس را با همان ارز ۴۲۰۰ حساب کند. در این شرایط عملکرد محدود برخی افراد نیازمند پیگیری بیشتری بوده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان در پاسخ به سوالی درباره پرداخت های دولت به دستگاه ها، گفت: آنچه که در خصوص پاداش‌ها گفته بودم، ۱۲۰۰ میلیارد دیگرش به حساب ذینفع ها واریز شد و همچنین در جلسه گذشته تصریح کردم ۲۲۰۰ میلیارد تومان مطالبات گندمکاران هم پرداخت شد؛ ۴۰۰۰میلیارد یارانه هم فردا واریز خواهیم کرد که امیدواریم در پرداخت‌ها نظم داشته باشیم.

کد خبر 4375430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      0 0
      شما به امیدواریتان ادامه دهید. امیدوار باشید. بهترین کار همینه!
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      0 0
      پس سخنگویی سرجایش باقی است
    • مهدی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      0 0
      جناب نوبخت حتماً شوخی میکند