۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۰۸

حجت‌الاسلام رحیمی صادق:

مباهله صحنه پیروزی پیامبر اسلام(ص) در جنگ نرم بود

مباهله صحنه پیروزی پیامبر اسلام(ص) در جنگ نرم بود

حجت‌الاسلام رحیمی صادق رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران در همایش مباهله گفت : مباهله صحنه پیروزی پیامبر اسلام(ص) در جنگ نرم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام رحیمی صادق رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران در همایش مباهله گفت : مباهله صحنه پیروزی پیامبر اسلام(ص) در جنگ نرم بود.

وی گفت: همه ما در تبیین و ترویج مباهله کوتاهی کرده‌ایم. و ان‌شاءالله این همایش آغازی باشد برای انجام وظیفه و رفع مظلومیت از این حادثه بسیار ارزشمند دینی. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد بین‌المللی غدیر گفت : این بنیاد زحمات زیادی برای تبیین و ترویج معارف این رویداد بزرگ نموده است و ان‌شاءالله درسالهای آتی شرایط بهتری برای گسترش مباهله در سراسر کشور فراهم گردد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید در خصوص پاسخگویی به شبهات غدیر، ولایت و مباهله به طور جدی و مستمر فعالیت کنیم و از همه طلاب و اساتید محترم درخواست میکنم با توجه ویژه به این موضوع وقت و مطالعه بیشتری را صرف نمایند

وی افزود: امسال را باید سال امامت پژوهی و ولایت پژوهی قرار بدهیم. این موضوعات بخصوص مباهله حقاً و انصافاً حتی در میان ما طلبه ها هم مظلوم واقع شده است، باید کار اثباتی کنیم امامت مغز و شرط و معنای توحید است. یک کار سلبی هم باید بشود که حضرت آیت‌الله قزوینی به آن اشاره فرمودند. همه طلبه‌های استان باید یک دور تمام شبهات را مطالعه کنند و آمادگی لازم برای پاسخگویی به شبهات را پیدا کنند.  شبهات عمده اش متوجه امامت، ولایت و اهل بیت است. شما طلبه ها یک حرک و نهضت و پویشی برای تبیین امامت و مکتب اهل بیت حتما بپا کنید.

رحیمی صادق در پایان گفت: ان شاءالله دوره ی فراگیری و پاسخگویی به شبهات را برگزار می‌کنیم و هر هفته از محضر اساتید برجسته همچون آیت‌الله حسینی قزویبنی بهره خواهیم جست و این باید تکلیف ما حوزوی ها در سال جاری باشد.

کد خبر 4395139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha