۵ مهر ۱۳۹۷، ۹:۴۷

معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ایجادجنگ روانی در فضای مجازی یکی ازعوامل فشار دشمن بر کشور است

ایجادجنگ روانی در فضای مجازی یکی ازعوامل فشار دشمن بر کشور است

دماوند- معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایجادجنگ روانی در فضای مجازی یکی ازعوامل فشار دشمن بر کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی شامگاه چهارشنبه با حضور در بیست و هشتمین یادواره ۲۹ شهید دفاع مقدس و ۲ شهید گمنام شهر آبعلی طی سخنانی اظهار داشت: محب واقعی و راستین امام حسین(ع) کسی است که در مقابل دشمنان امام حسین(ع) می ایستد و این جایگاه از آن کسانی است که جان خود را در راه خدا و اسلام فدا می کنند و این راه باید حفظ شود.

ایجادجنگ روانی در فضای مجازی یکی ازعوامل فشار دشمن بر کشور است

جوانی در ادامه با اشاره به اینکه ایجادجنگ روانی در فضای مجازی یکی ازعوامل فشارهای دشمن بر کشور است گفت: جنگ اقتصادی، جنگ روانی و استفاده از وسایل الکترونیکی از جمله عوامل نفوذ دشمن است.

وی افزود: دوستدار واقعی امام حسین(ع) آن کسی است که از مکتب عاشورا درس بگیرید افزود: با پوشیدن لباس جهاد همواره می توانیم در جامعه عزت داشته باشیم و در راه حفظ عزت اگر به شهادت نائل شویم باید بدانیم که شهدا جایگاه ارزشمند و والایی را نزد خداوند متعال دارند.

جوانی با بیان اینکه خداوند به ۳ گروه در صحرای محشر حق شفاعت می دهد گفت: گروه پیامبران، علمای راستین و شهدا از این ۳ گروه هستند و باید بدانیم که جهاد یکی از راه های رسیدن به بهشت است و اگر رزمندگان در دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کردند، برگزیده ای از اولیای الهی بودند لذا امام (ره) و شهدا توانسیتند این کشور را از چنگ آمریکا و غرب نجات دهند و پرچم امام حسین(ع)  را در این کشور به اهتزاز در آوردند و اگر شهدا نبودند، عزت این ملت و کشور نیز حفظ نمی شد.

کسی در زمان حال انقلاب را با عدد و رقم ارزش گذاری کند به بیراهه رفته است

معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب ما جبهه حق را در مقابل ستمگران عالم برپا کرده است و اگر کسی در زمان حال انقلاب را با عدد و رقم ارزش گذاری کند به بیراهه رفته است و لازم است که امروز دستاوردهای دفاع مقدس برای جوانان بازخوانی شود چرا که تنها با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است که می توانیم جبهه حق را ماندگار کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری جرات شلیک یک گلوله را به سمت کشور ما ندارد گفت: دشمن ۴۰ سال است که نقشه پایین آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران را در ذهن و باور خود می پروراند اما باید بدانند امروز ایران به دلیل داشتن جایگاه ولایت فقیه و باوری که از زمان آزادی خرمشهر و دفاع مقدس در این مردم مانده است در هر صحنه ای که دشمن برای ما برنامه ریزی کند، با اعتقاد به نصرت الهی پیروز میدان می شویم.

دشمن باید بداند هر کجا که بخواهد ضربه بزند، ضربه محکم تری خواهد خورد

این مقام مسئول گفت: دشمن باید بداند بر اساس رویه ثابت ۴۰ ساله هر کجا که بخواهد ضربه بزند، ضربه محکم تری خواهد خورد و جواب دندان شکنی دریافت خواهد کرد همانطور که در اهواز تحرکات تروریستی خود را به منصه ظهور گذاشت باید منتظر باشد و پاسخ این حرکت خود را ببیند.

جوانی با بیان اینکه ایران رو به پیشرفت است افزود: مقاومت و ایستادگی در مقابل فشارهای دشمن را خواسته شهدا است و امروز دشمن با وجود پرداخت هزینه های بسیار هیچ چیز در منطقه به دست نیاورده است لذا و اگر می خواهیم تمدن سازی اسلامی صورت بگیرد و بر مسیر انقلاب تداوم ببخشیم باید بیگانگان را از منطقه خارج کنیم.

کد خبر 4413958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha