۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۶

رئیس سازمان حج و زیارت خوزستان خبر داد:

پیش بینی ۶ دفتر برای ثبت نام از زائران اربعین در آبادان و خرمشهر

پیش بینی ۶ دفتر برای ثبت نام از زائران اربعین در آبادان و خرمشهر

آبادان- مدیرکل حج و زیارت خوزستان از پیش بینی ۶ دفتر ثبت نام از زائران اربعین در آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: این دفاتر از هم اکنون آماده صدور روادید برای زائران اربعین هستند.

ناصر حویزاوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه متقاضیان از امروز می توانند برای دریافت روادید اربعین به دفاتر مورد تایید سازمان حج و زیارت مراجعه کنند، افزود: از شش دفتر پیش بینی شده برای ثبت نام و صدور روادید برای زائران اربعین حسینی دو دفتر در آبادان و چهار دفتر در خرمشهر  دایر است.

وی، هزینه صدور روادید در دفاتر حج و زیارت و سامانه سماح را با ارز دولتی ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد و اظهار کرد: این در حالی است که هزینه دریافت روادید از دفاتر آزاد و با ارز غیر دولتی برای متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گفته حویزاوی، مدت اعتبار روادید صادر شده برای اربعین دو ماهه است.

رئیس سازمان حج و زیارت استان خوزستان تصریح کرد: زائران کار تهیه روادید را به روزهای پایانی موکول نکرده و از هم اکنون برای دریافت روادید ثبت نام کنند.

حویزاوی از اصل گذرنامه، دو قطعه عکس ۳ در ۴ رنگی پشت سفید به عنوان مدارک مورد نیاز برای برای ثبت نام زائران برای دریافت روادید اربعین نام برد و گفت: کنسولگری موقت کشور عراق نیز از روز یکشنبه در آبادان کار صدور روادید را آغاز می کند.

کد خبر 4414206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha