۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۷:۰۸

مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:

فعالیت ۹۰ مبلغ و مبلغه طی ایام ماه صفر در شهرستان تویسرکان

فعالیت ۹۰ مبلغ و مبلغه طی ایام ماه صفر در شهرستان تویسرکان

همدان - مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان از فعالیت بیش از ۹۰ مبلغ و مبلغه در ماه صفر این شهرستان خبر داد.

محمد موسی جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مبلغان و روحانیون با حضور خود در هیئت و حسینیه ها، نسبت به تبلیغ دین اسلام و گسترش معارف اهل بیت (ع) و تبیین هدف قیام عاشورا اقدام می‌کنند، گفت: ماه صفر فرصت بسیار مناسبی است تا شناخت از امام حسین (ع) و اهداف ایشان بین آحاد جامعه ترویج یابد.

مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان با بیان اینکه سوگواری سید الشهداء (ع) درمحرم و صفر، عمیق ترین، اثرگذارترین و ریشه دارترین موضوع فرهنگی اسلام است و باید به فلسفه و اهداف نهضت سیدالشهدا بیش از پیش توجه شود، عنوان کرد: اجتماع مسلمانان در مساجد مهم ترین ویژگی این مکان های فرهنگی است.

وی عنوان کرد: اقامه نماز جماعت، تبیین شعار سال، برگزاری جلسات شناخت تاریخ صدر اسلام و عبرت های عاشورا، آموزش احکام دین، برگزاری جلسات دعا و شرح احادیث معصومین (ع) از دیگر فعالیت های مبلغان اعزامی خواهد بود.

جوکار همچنین با اشاره به نقش و حضور مردم در برگزاری باشکوه این آیین های سوگواری اظهار داشت: مردم مومن و متدین تویسرکان همواره ارادتی خاص به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) دارند که این امر موجب شده تا همه ساله آیین های سوگواری ایام محرم با حضور گسترده مردم با شور و حال حسینی برگزار شود.

کد خبر 4425671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha