۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰

جابه‌جایی در سه جایگاه؛

تغییرات جدول لیگ بسکتبال در پایان هفته ششم /تثبیت جایگاه ۶ تیم

تغییرات جدول لیگ بسکتبال در پایان هفته ششم /تثبیت جایگاه ۶ تیم

مسابقات باشگاهی بسکتبال در حالی به پایان هفته ششم رسید که جز نیروی زمینی، رعد پدافند و پگاه جایگاه دیگر تیم‎ها بدون تغییر ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه پنجشنبه با برگزاری دیدارهای هفته ششم پیگیری شد. دیدارهای این هفته از رقابت ها در تالار بسکتبال آزادی و با رقابت میان دو تیم  نیروی زمینی و آویژه صنعت مشهد آغاز شد. دو تیم در حالی رو در روی هم قرارگرفتند که نتیجه هر چهار دیدار گذشته خود را واگذار کرده بودند.این روند در پایان این دیدار هم برای مشهدی ها ادامه پیدا کرد چراکه نیروی زمینی موفق شد با نتیجه ٧٩ بر ٧٠ آنها را شکست داده و اولین برد خود را در این فصل از رقابت ها جشن بگیرد.

رعد پدافند هم دیگر تیم بدون برد لیگ برتر بسکتبال است که در پایان دیدارهای این هفته هم نتوانست بردی را در کارنامه خود ثبت کند. این تیم میزبان صنعت نفتی بود که بدون باخت بود و آن را در پایان این دیدار هم حفظ کرد. 

پتروشیمی دیگر تیم بدون باخت لیگ بسکتبال هم در این هفته از رقابت ها موفق به حفظ روند بردهای متوالی خود شد. این تیم در اصفهان و در مصاف با ذوب آهن صاحب برتری شد. 

 دیدار تیم های شیمیدر و شهرداری گرگان چهارمین و آخرین دیدار هفته ششم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور بود که شامگاه پنجشنبه در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد و طی آن شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم شیمیدر موفق به کسب پیروزی شدند.

نتیجه دیدارهای برگزار شده در هفته ششم لیگ بسکتبال به شرح زیر است:

* نیروی زمینی ٧٩  - آویژه صنعت ٧٠
* صنعت نفت آبادان  ٩١ - رعد پدافند هوایی ٤٩ 
* پتروشیمی بندرامام ۸۱ - ذوب آهن اصفهان ۵۷
* شیمیدر تهران ۸۱ - شهرداری گرگان ۶۲

در پایان این هفته از مسابقات تیم های پتروشیمی بندرامام، شیمیدر تهران و صنعت نفت آبادان با توجه به پیروزی های کسب شده در رده های اول تا سوم باقی ماندند. شهرداری گرگان و ذوب آهن هم با وجود متحمل شدن شکست، جایگاه خود در رده های چهارم و پنجم را از دست ندادند. همچنین تیم آویژه صنعت که در این هفته هم همچون هفته های گذشته نتوانست صاحب بردی شود در قعر جدول رده بندی یعنی در جایگاه نهم باقی ماند. 

جایگاه های ششم، هفتم و هشتم جدول رده بندی لیگ بسکتبال اما در پایان هفته ششم دستخوش تغییراتی شد. بر این اساس تیم نیروی زمینی که اولین برد خود را به دست آورد با دو پله صعود صاحب جایگاه ششم شد. رعد پدافند که این هفته بازهم نتیجه دیدار خود را واگذار کرد تا همچنان بدون برد باشد از رده هفتم یک پله سقوط کرد. پگاه هم در این هفته با قرعه استراحت روبرو بود جایگاه هفتمی خود را به هشتمی جدول تغییر داد. 

جدول رده بندی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شرح زیر است:

۱- پتروشیمی بندرامام (۶ بازی، ۶ برد، بدون باخت، ۱۲ امتیاز)
۲- شیمیدر تهران (۶ بازی، ۵ برد، یک باخت، ۱۱ امتیاز)
۳- صنعت نفت آبادان (۵ بازی، ۵ برد، بدون باخت، ۱۰ امتیاز)
۴- شهرداری گرگان (۵ بازی، ۴ برد، یک باخت، ۹ امتیاز)
۵- ذوب آهن اصفهان (۵ بازی، ۲ برد، ۳ باخت، ۷ امتیاز)
۶- نیروی زمینی (۵ بازی، یک برد، ۴ باخت، ۶ امتیاز)
۷- پگاه تهران (۵ بازی، یک برد، ۴ باخت، ۶ امتیاز) 
۸- پدافند رعد خوزستان (۶ بازی، بدون برد، ۶ باخت، ۶ امتیاز)
۹- آویژه صنعت مشهد (۵ بازی، بدون برد، ۵ باخت، ۵ امتیاز)

کد خبر 4491054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha