۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی:

۳۸۵۰ مشاوره حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ارائه شد

۳۸۵۰ مشاوره حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ارائه شد

اراک- قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سال جاری سه هزار و ۸۵۰ مورد مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان مرکزی ارائه شده است.

عدالت بهرامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای امسال ۵۳۶ قرارداد حقوقی توسط واحد حقوقی کمیته امداد استان مرکزی بررسی و تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۳۸۵۰ مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ارائه شده، افزود: در ۹ ماهه سال جاری ۷۶۸ مورد دادخواست، شکوائیه ، لایحه و اظهارنامه توسط واحد حقوقی کمیته امداد استان برای مددجویان تحت حمایت تنظیم شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی برگزاری دوره های آموزشی حقوقی را در افزایش سطح آگاهی مددجویان مؤثر دانست و عنوان کرد: همچنین در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۲۵۰ مددجوی کمیته امداد از آموزش‌های حقوقی به صورت رایگان بهره مند شدند.

بهرامی با بیان اینکه تمامی خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان این نهاد به صورت رایگان انجام می گیرد، اضافه کرد: بیش از ۳۶۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان مرکزی همکاری دارند و براساس تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران قوه قضاییه، مددجویان با مشکل دعاوی قضایی و مشکلات حقوقی به کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه معرفی و از خدمات حقوقی بهره‌مند می شوند.

کد خبر 4544396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha