۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۰۳

فرماندار دماوند خبر داد؛

تأمین میوه شب عید با تجهیز ۸ سردخانه در دماوند

تأمین میوه شب عید با تجهیز ۸ سردخانه در دماوند

دماوند- فرماندار دماوند از تأمین میوه شب عید با تجهیز ۸ سردخانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری با اشاره به نشست روز گذشته با مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: در نشست مسکن مهر، بحث‌های فنی، کارشناسی و اختلاف سلیقه امری طبیعی است، اما در نهایت ما موضوع مسکن مهر را با بحث کارشناسی به خوبی پیش بردیم.

وی تأکید کرد: در این خصوص صورت جلسه‌ای تنظیم شد و مسکن مهر به شهرداری دماوند تحویل داده شد؛ شهرداری زیرساخت‌ها و خدمات شهری را آغاز می‌کند و مقرر شد که ناحیه‌ای در آنجا تأسیس شود؛ در خصوص بحث کلانتری، بهداشت و درمان و مسائلی از این دست برنامه‌ریزی کردیم تا مسکن مهر دماوند را به عنوان پروژه‌ای قابل اهمیت پیش ببریم.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص موضوع توزیع مرغ و گوشت منجمد بیان کرد: ما در خصوص ساماندهی توزیع مرغ و گوشت به اصناف تذکر دادیم؛ ما می‌توانیم شرایطی فراهم کنیم که مردم معطل و با صف مواجه نشوند.

صفری گفت: با توجه به مذاکرات ما با اصناف، مقرر گردید که در محل‌های توزیع بازرس حضور پیدا کند؛ از دو طریق نیز امکاناتی فراهم می‌کنیم که بتوانیم گوشت مرغوب برای تأمین نیاز مردم وارد شهرستان گردد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در پی فراهم کردن محل‌ها در این زمینه هستیم و این امر به زودی اتفاق می‌افتد که با تحقق آن، عرضه‌کنندگان منتظر مردم خواهند بود.

فرماندار دماوند بیان کرد: در حال حاضر، سهمیه شهرستان دماوند کافی نیست، اما با پیش‌بینی موارد فوق به نظر می‌رسد که حتی مازاد هم داشته باشیم و این اتفاق به سرعت انجام خواهد شد.

صفری در خصوص تأمین کالای مورد نیاز شب عید بیان داشت: قطعاً در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی شده و مشکلی نداریم؛ در بحث میوه شب عید نیز در تمهیدات لازم در سردخانه‌ها برای شهر و استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این خصوص هشت سردخانه تجهیز شده و نقاط توزیع میوه شب عید، نهایی می‌شود؛ این موضوعات در آخرین نشست تنظیم بازار به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به افزایش تردد مسافران، پیش‌بینی افزایش مصرف را داریم و هیچ مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

کد خبر 4553417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha