۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۱۵

جانشین فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع):

تجهیزات نظامی ایران با زمان جنگ قابل قیاس نیست

تجهیزات نظامی ایران با زمان جنگ قابل قیاس نیست

ری- جانشین فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه نباید خودرا دست کم بگیریم وروزهای با دست خالی جنگیدن تمام شده است گفت: تجهیزات نظامی ایران با زمان جنگ قابل قیاس نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار حمید اباذری عصر سه شنبه در همایش تقابل ایران و آمریکا توهم یا حقیقت که به مناسبت جولان ناوهای آمریکایی در خلیج فارس و تقابل ایران آمریکا در دانشگاه آزاد یادگار امام و با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید برگزار شد اظهار داشت: ۴۰ سال از انقلاب گذشت و اتفاقات مهمی افتاده است که کمترین موضوع چهل سالگی انقلاب خود موضوع چهل سالگی است و به ثمر رسیدن این انقلاب است.

اباذری در ادامه با بیان اینکه اگر راجع به آمریکایی می‌خواهید بدانید که چه اتفاقاتی را رقم زده اند گفت: ماکسیمم اتفاقاتی که آنان رقم زده اند همگی ختم به بدخواهی و به نابودی کشاندن نظام و انقلاب ما می‌شود و باید بدانیم که این نابودی توهم آنها است و اعلام می‌کنیم که به زودی سقوط آمریکایی‌ها را خواهیم دید و این اتفاق رخ خواهد داد، آل سعودی‌ها به حساب هم نمی آیند و به گرد و خاک‌های حال حاضر آنها نباید اکتفا کرد چرا که دامنه سقوط آنان و صهیونیست‌ها اتفاق افتاده است و صدای خرد شدن استخوان‌های امریکایی‌ها توسط کسانی که گوش شنوا دارند شنیده می‌شود.

وی با بیان اینکه تاریخ امریکایی‌ها از زمانی که زنگ‌های قرن ۲۱ به صدا در آمد به پایان رسیده است افزود: آنها می‌گویند دنیا یا با ما است یا بر ما و قرن ۲۱ شروع تزلزل در آمریکا است و صدای فروپاشی آمریکا شنیده می‌شود و آمریکایی‌ها تمام زور خود را گذاشته اند و در صدد بودند ایران را منزوی و مطیع کنند اما دیدند جمهوری اسلامی ایران قدرتمند ایستاده است.

جانشین فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با صلابت تمام موشک‌های دور برد با برد تعیین شده از سوی خودمان دارد بیان داشت: ما شهاب و سجیل می‌سازیم و ایران با آن مشکلات امروز قدرتمند است، امروز ایران به مرحله‌ای رسیده است که هیچ گزینه نظامی به گفته دشمن برای آنها روی میز نیست و اینکه می‌گویند ایران تا شهریور ماه سقوط می‌کند مهملی است که طی سالیان دراز به گوش رسیده.

اباذری با بیان اینکه آمریکایی‌ها در طبس و کربلای ۵ رسماً با ما وارد جنگ شدند اما پس از آن جرأت نکردند که به ما نزدیک شوند گفت: ما نباید خودمان را دست کم بگیریم چرا که روزهای با دست خالی جنگیدن ما تمام شده است و امروز با قدرت تر و با همان ایمان و اراده هستیم و تجهیزات ما قابل مقایسه با روزهای جنگ نیست و ما در حال حاضر از برترین‌های پهباد در دنیا برخوردار هستیم و در علم فضا ۱۲ سال است شناخته شده ایم و جز ۸ باشگاه فضایی محسوب می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه زمان حضور ماهواره‌ای آمریکایی در تهران به پایان رسیده است بیان داشت: هم اکنون آمریکا باید منتظر حضور ماهواره‌های ایران در نیویورک و واشنگتن باشد.

جانشین فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: اگر ملتی بخواهد بزرگ شود یکی از این مؤلفه‌های بزرگ شدن داشتن دشمن بزرگ است که ما در تمام این ۴۰ سال دشمن بزرگی به نام آمریکا داشته ایم که سبب رشد ما شد و هر جا عقب نشینی کردیم عقب افتادیم و هر کجا که در عرصه‌های سیاسی و اقتصاد و فرهنگ قدم جلو گذاشتیم موفق شدیم چرا که این عرصه‌ها با مجاهدت قابل استیلا است چرا انقلاب اسلامی انقلاب بزرگی است.

اباذری با بیان اینکه ترامپ و متحدانش سپاه پاسداران ما را تروریست خواندند اما ناوهای آنان در خلیج فارس برای عبور باید از سپاهیان ما اجازه عبور بگیرند افزود: اتفاقاً از زمانی که سپاه را تروریست خواندند پاسخ ناوها در معرفی خود برای عبور شفاف‌تر شده است.

وی بیان داشت: فرزندان انقلاب و مجاهدان اسیر شدند و اما اقتدار خود را حفظ کردند و هم اکنون دشمن از ما وحشت دارند و مشاهده می‌کنند که این فشارها بر هر کشوری وارد می‌شد کشور از بین می‌رفت اما با همه این فشارها کشور و انقلاب اوج گرفته است.

جانشین فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به مشکلات درونی کشور نیز بیان داشت: هم اکنون با مشکلاتی مواجه هستیم و این مشکلات هیچ ربطی به دشمن ندارد و ربط مستقیم به بی عرضگی برخی از ما بر می‌گردد و باید بدانیم که حق این مردم مشکلات معیشتی نیست و باید این موارد حل شوند.

اباذری با بیان اینکه در حال حاضر فضای مجازی در اختیار دشمنان است که باید آن را بازگردانیم افزود: این مورد نگاه دقیق و اراده محکم می‌خواهد و به همان میزان که دشمن کار می‌کند ما نیز باید کار کنیم.

کد خبر 4623154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha