۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۸

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

مسئولینی که نمی توانند خدمت کنندجای خود رابه جوانان انقلابی بدهند

مسئولینی که نمی توانند خدمت کنندجای خود رابه جوانان انقلابی بدهند

ورامین- فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: مسئولینی که نمی توانند خدمت کنند جای خود را به جوانان انقلابی بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده در سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان ورامین طی سخنانی اظهار داشت: مردم شریف و انقلابی دیار ۱۵ خرداد بعد از راهپیمایی روز قدس در مصلی صاحب الزمان (عج) این شهرستان گرد هم آمدند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: عده ای هراس دارند که از انقلاب اسلامی حمایت کنند، جمهوری اسلامی ایران برای این جایگاه پرافتخار شهدای فراوانی را تقدیم کرده است.

سردار حسن زاده یادآور شد: عده ای طوری صحبت می کنند که انگار راه مذاکره باز است، اینگونه نیست مگر مقام معظم رهبری اعلام نکردند که مذاکره سم است.

وی ادامه داد: مذاکره با آدم های حسابی در دولت آمریکا غلط است، این افراد که اصلاً آدم حسابی نیستند، رهبری هم چندین بار به این موضوع اشاره کردند، اگر افرادی نمی توانند در این امور خدمت کنند کنار بروند تا جوانان انقلابی و جهادی کار را بر دست بگیرند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: جمهوری اسلامی در آستانه پیروزی قله های فتح بر علیه رژیم صهیونستی است، جایگاه ایران این نیست که افرادی غیرانقلابی به عنوان مسئولان نظام از جمله مجلس خطاب بشوند.

حسن زاده تصریح کرد: ملت شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی از هیچکس هراسی ندارد و به کسی هم باج نمی دهد، اما برخی مسئولان از هیبت پوچ دشمنان می ترسند.

وی در پایان بیان کرد: ۱۵ خرداد از افتخارات شهرستان ورامین است، که حرکت کفن پوشان این منطقه برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار گردید و باید برای همیشه برای این حرکت بزرگ تجلیل شود و به عنوان الگو به نسل های آینده منتقل گردد.
 

کد خبر 4630200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha