۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱:۲۹

فرماندار مهدی‌شهر:

فعالیت خیران مهارت آموزی در مهدی‌شهر اشاعه یابد

فعالیت خیران مهارت آموزی در مهدی‌شهر اشاعه یابد

مهدی‌شهر - فرماندار مهدی‌شهر خواستار اشاعه هر چه بیشتر فعالیت‌های خیران مهارت آموزی در این شهرستان شد و گفت: مهارت آموزی به مثابه دری به سوی کارآفرینی اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ارگی شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای موسسه خیریه امیرالمومنان (ع) در شهمیرزاد ضمن بیان اینکه تشکل‌های مردم نهاد بهترین بازو برای اجرای سیاست‌های دولت هستند، تاکید کرد: فعالیت خیران مهارت آموزی در مهدی‌شهر اشاعه یابد.

وی با بیان اینکه تنوع کار خیر از نقاط قوت خیرین شهمیرزاد است که در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی، علمی و اجتماعی این کارهای خیر دیده شده است، ابراز کرد: یکی از نیازهای امروز در حوزه اجتماعی، مهارت آموزی و کارآفرینی است که خیران باید به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار مهدی‌شهر گفت: کار خیر محدود به یک حوزه خاص نمی‌شود همان‌طور که در اربعین حجم کمک‌های مردمی شهرستان در استان چشمگیر بوده، می‌توان در حوزه‌های اجتماعی نیز شاهد این حضور و مشارکت بود.

ارگی گفت: خیران مهدی‌شهر در زمینه‌های بهداشت و درمان و مراکز علم و فناوری خوشبختانه حضور فعال دارند و این نگاه تشکل‌های مردم نهاد موجب توسعه متوازن خواهد شد.

کد خبر 4685846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha