۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۳۷

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

توسعه پهن باند شبکه داخلی بایستی مدنظر قرار گیرد

توسعه پهن باند شبکه داخلی بایستی مدنظر قرار گیرد

اراک- رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: با توجه به گسترش نیاز موجود، پهن باند شبکه داخلی بایستی توسعه پیدا کند و این مهم مدنظر وزارت خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اراک برگزار شد، اظهار داشت: حجم شبکه های خاص و استفاده از فیلترشکن بالا رفته است اعتقاد دارم پهن باند شبکه داخلی باید افزایش پیدا کند و از سوی دیگر هزینه های ارتباطات بی رویه افزایش یافته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی افزود: به رغم همه تلاش ها که توسط دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است در استان مرکزی همچنان نقاط کور ارتباطی وجود دارد و ارتباطات با مشکل روبرو است و موضوع فیبر نوری در برخی مناطق و نقاط استان باید پیگیری شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: شبکه ملی در روستاها افتتاح شده، اما انتظار داریم برای گسترش و توسعه در این مورد مهم از سوی وزیر پیگیری های لازم انجام شود از سوی مردم بارها و بارها این مورد به نمایندگان یادآوری شده است تا آن را به وزیر انتقال دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: برخی از روستاهای دلیجان و محلات از نعمت هیچ نوع تلفن برخوردار نیستند و موضوع ارتقای وضعیت ارتباطات دیجیتال در شهرستان‌ها به خصوص دلیجان که بحث خوشه‌های صنعتی در آن مطرح است، باید در دستور کار قرار بگیرد و توقع داریم این مشکلات هر چه سریعتر حل شود.

وی ادامه داد: گسترش پیشخوان در روستاها از دیگر انتظارات مردم استان مرکزی است که امیدواریم نسبت به خواسته ها و مطالبات مردم استان در ارتباط با مسائل ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه ویژه انجام شود.

کد خبر 4691939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha