۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۳۸

توسط انتشارات ساتل؛

«از همین حالا شروع کن» چاپ دهمی شد

«از همین حالا شروع کن» چاپ دهمی شد

کتاب «از همین حالا شروع کن» نوشته وحید شکوری که با محوریت انتقال تجربیات بازاریابی نوشته شده، توسط انتشارات ساتل به چاپ دهم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «از همین الان شروع کن ۱» نوشته وحید شکوری به‌تازگی توسط انتشارات ساتل به چاپ دهم رسیده است.

چاپ اول این‌کتاب فروردین امسال به بازار نشر عرضه شد که اواخر همان ماه به چاپ دوم رسید. اردیبهشت ماه بود که چاپ چهارم این کتاب عرضه و حالا در شهریور، به چاپ دهم رسیده است.

نویسنده این کتاب ۱۵ سال تجربه خود در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش برندهایی چون اچ‌.تی.‌سی، سونی، ال‌.جی، هوآوی، آیفون و مشاوره بازاریابی و فروش نرم‌افزارهای حسابداری محصولات جی.‌ال.ایکس و جی.فایو را در قالب کتاب با مخاطب به اشتراک گذاشته است.

چاپ دهم این‌کتاب با ویرایش جدید همراه بود است. عناوین اصلی فصول یا بخش‌های این‌کتاب ۳۹ صفحه‌ای، به‌ترتیب عبارت‌اند از: «موفقیت و پیروزی بدون تلاش نیست»، «تو هم مثل دیگران نگو ای کاش»، «به خودت ایمان داشته باش»، «باورها و اعتقادات درونی»، «مثبت‌اندیش باش»، «عجله نکنید و قدم به قدم پیش بروید»، «رویاهای من کجاست؟»، «برنامه‌ریزی»، «آموزگار باشید» و «صحبت‌های پایانی».

نویسنده کتاب در پایان از تمام مدیرانی که تا امروز با آن‌ها همکاری داشته تشکر کرده و در حال حاضر مشغول نوشتن جلد دوم این کتاب است.

چاپ دهم کتاب «همین الان شروع کن ۱» با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۷ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 4706704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha