۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۰۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد

کشف مواد مخدر و سیگار از قاچاقچیان موادمخدر

کشف مواد مخدر و سیگار از قاچاقچیان موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از کشف یک محموله مواد مخدر و سیگار از قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: از این متهمان 38 کیلوگرم تریاک و 8 کارتن سیگار قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد بخشنده به تشریح این خبر پرداخت و اظهار کرد: بنابر اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مبنی بر زیر نظر گرفتن یکی از قاچاقچیان سابقه دار در زمینه مواد مخدر و دیگر اقلام غیر قانونی، پرده از تحرکات مشکوک متهمی به نام «بهنام» برداشته و معلوم شد وی با همدستی یکی از همدستانش قصد انجام قاچاق مواد مخدر را دارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری و زیر نظر داشتن مظنونین مشخص شد آنها سفری به شیراز داشته و مقادیری مواد مخدر و سیگار را تهیه و با بار گیری در خودرو سواری خود قصد انتقال آن را از محورهای مواصلاتی به تهران را دارند.

وی افزود: با روشن شدن زوایای پنهان پرونده تیمی متشکل از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و همچنین پلیس شهرستان شیراز با دریافت مجوزهای قانونی بلافاصله به محل تردد متهمان اعزام و صبح روز ششم شهریور ماه امسال خودروی متهمان در محدوده شهر شیراز مشاهده و بلافاصله نسبت به توقف آن اقدام شد.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: با توقف خودرو، بلافاصله متهمان این پرونده دستگیر و در بازرسی از خودرو، 38 کیلو تریاک و هشت کارتن سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بیان داشت: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

کد خبر 4707202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha