۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۵۳

یکتانت حامی نمایشگاه فرش ماشینی ۱۳۹۸

یکتانت حامی نمایشگاه فرش ماشینی ۱۳۹۸

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انواع کفپوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران سال ۹۸، از ۲۲ تا ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نمایشگاه فرش ماشینی، یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌هایی است که هر سال در ایران برگزار می‌شود و بین ساعت ۱۰ تا ۱۸، میزبان افراد و کسب‌وکارهای مختلف بسیاری است.

تولیدکنندگان مختلف بسیاری در این نمایشگاه حضور دارند و فرش، کفپوش، موکت‌ و لوازم وابسته به آن‌ها را برای فروش در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. از طرفی تجار گوناگونی از شهرهای مختلف به این نمایشگاه می‌آیند، از آن دیدن می‌کنند و فرش‌های مرغوب و نفیس ایرانی را به شهرهای مختلف داخل و خارج از ایران صادر می‌کنند. تعامل بین تجار و تولیدکنندگان در این نمایشگاه، موجب افزایش توسعه و رونق سرمایه‌ ملی و تقویت روحیه استفاده از کالای ایرانی در بین افراد می‌گردد.

چند ملیتی بودن مخاطبان، یکی دیگر از مواردی است که در بدو ورود به نمایشگاه، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند و این نوید را می‌دهد که مردم سایر کشورها نیز، از صنعت فرش، کفپوش و موکت ایران بهره‌مند می‌شوند.

تولیدکنندگان بنام گوناگونی همانند سرای ابریشم، ظریف مصور، سورنا و … در این نمایشگاه غرفه دارند و بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه، با انواع فرش‌های ماشینی و موکت و صنایع وابسته به فرش آشنا شوند و خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهند.

در این دوره از نمایشگاه فرش ماشینی، یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران، یکی از حامیان اصلی به شمار می‌رفت و با تبلیغات و اطلاع‌رسانی به موقع به افراد، به برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه کمک بسیاری کرد.

این شرکت دانش بنیان، اکنون پس از گذشت کمتر از سه سال از شروع فعالیت خود، با به‌کارگیری هوش مصنوعی در تبلیغات کلیکی و همکاری با ۶۵۰ وب‌سایت معتبر ایرانی، توانسته است اعتماد ۹۰۰۰ تبلیغ‌کننده را جلب کند و آن‌ها را با دیجیتال مارکتینگ آشنا سازد.  

از آنجایی که یکی از رسالت‌ها و اهداف اصلی یکتانت، رشد و گسترش بازار دیجیتال در ایران است، همواره از بسیاری از نمایشگاه‌های مهم و تاثیرگذار حمایت می‌کند و به عنوان حامی، برای پیش‌برد بهتر نمایشگاه‌ها، در کنار عوامل برگزاری حضور دارد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4719009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha