۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷

معاون اجرایی سپاه کربلا:

عملیات والفجر ۸ بازسازی می شود/ افتتاح ۱۰۲ خانه محروم در مازندران

عملیات والفجر ۸ بازسازی می شود/ افتتاح ۱۰۲ خانه محروم در مازندران

ساری - معاون اجرایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در استان گفت: بازسازی عملیات والفجر ۸ در مرکز فرهنگی از جمله برنامه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عسگر مجیدی صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یکی از افتخارات و سند مظلومیت نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است افزود: یکی از بهترین تابلوهای نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس به شمار می رود.

وی با اظهار اینکه دفاع مقدس، مقدس ترین دفاع است و ریشه در باور دینی و اسلامی ناب دارد تصریح کرد: امروز شاهد برکات دورات دفاع مقدس و جنگ هستیم زیرا تفکر انقلابی و ریشه انقلاب در کشورهای منطقه اثرگذار بوده و امروز تبدیل به یک الگو در منطقه و جهان شده ایم و ملت های آزادی بخش از ما الگو می گیرند.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه برنامه های دفاع مقدس در تمام پایگاه ها و رده های مقاومت اجرا می شود، برنامه های هفته دفاع مقدس در بیش از چهار هزار رده و پایگاه مقاومت اعلام کرد و گفت: عطرافشانی گلزار شهدا و رژه روز ۳۱ شهریور در میدان امام ساری از جمله برنامه ها است.

معاون اجرایی سپاه کربلا یادآور شد: عملیات والفجر ۸ به مدت سه شب در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس بازسازی می شود و این عملیات مزین به نام لشکر ۲۵ کربلا است و نسبت به شبیه سازی آن اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: این عملیات در سه پلان شامل روایتگری و بیان اجرای عملیات اجرا می شود و نمایشگاهی در حاشیه ان طراحی شده است و سپس نسبت به اجرای رزمایش و شبیه سازی عملیات اقدام می شود.

سرهنگ مجیدی، افتتاح پروژه های بسیج سازندگی و خانه محرومان را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد و گفت: محرومیت زدایی، کمک به محرومان و سازندگی کشور از جمله برنامه های سپاه به شمار می رود و ۱۰۲ خانه محروم و ۱۸ خانه سیل زده افتتاح می شود.

معاون اجرایی سپاه کربلا یادآور شد: ساخت ۲۰۰ خانه مددجویان پس از وقوع سیل آغاز شد و علاوه براین ساخت ۷۰۰ واحد خانه محرومان امسال جزو برنامه ها قرار دارد.

کد خبر 4722841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha