چهارمین رویداد «تصمیم سازان آینده»؛ در ایستگاه پایانی

چهارمین رویداد «تصمیم سازان آینده»؛ در ایستگاه پایانی

چهارمین دوره رویداد «تصمیم سازان آینده» با رویکرد «چالشی برای حل بحران کشور» به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین دوره رویداد «تصمیم سازان آینده» با رویکرد «چالشی برای حل بحران کشور» به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. این رویداد با هدف ایجاد چالش در میان شرکت‌کنندگان و به دنبال ایجاد فضایی پویا، به‌منظور ارائه راهکارهایی متناسب با فضای کشور برای حل مشکلات جاری و پیش‌رو برگزار شد. مخاطب این دوره عموما دانشجویان و طلبه های حوزه علمیه هستند که در راستای بیانیه گام دوم و حضور جوانان در انجام مسائل مهم کشور صورت می گیرد.

«تصمیم سازان آینده» در قالب سه کارگاه «چالش تصویرسازی ناصحیح سینما از جامعه»، «ازدواج دیرهنگام جوانان» و «نقش مساجد در تحولات اجتماعی»؛ با حمایت و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، شبکه کانون‌های تفکر ایران، پژوهشکده باقرالعلوم (ع)، اندیشکده محنا، مرکز گام، قرارگاه شهید احمدی روشن و سازمان سینمایی حوزه هنری از چهارم مهرماه سال جاری آغاز شده است.  

شیوه تحلیل و مواجهه صحیح با مسائل کلان کشور و آمادگی مواجهه با چالش‌های مهم کشور در قالب کارگاه های آموزشی یک روزه مبه انجام می رسد و در روزهای بعد گروه‌ها برنامه‌هایشان توسط مربیان ارزیابی و داوری می‌شود که فرایند این مرحله طی چند روز به نهایی می شود و در نهایت تیم ها در اخر این هفته 

دستاورد فعالیت چندروزه خود را به تیم مربیان ارائه می‌دهند مرحله نهایی رویداد در روز جمعه ۱۲مهرماه برگزار می شود. در آخرین مرحله ، مسئولین و کارشناسان آن حوزه ای  که برای حل مشکلات آن راهکارهایی پیدا شده است، برای داوری به محل برگزاری رویداد می آیند و شرکت کنندگان ۳۰ دقیقه  فرصت دارند تا راه کارهای خود را به هیئت داوران ارائه کرده و از آن ها دفاع کنند. در نهایت گروه و نفرات برتر در هرحوزه اعلام می شوند. لازم به ذکر است مراسم اختتامیه چهارمین دوره رویداد تصمیم¬سازان آینده، جمعه دوازدهم مهرماه ۹۸ از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ در سالن اجتماعات دانشکده مکانیک دانشگاه تهران برگزار می شود.

کد خبر 4734695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha