۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد:

رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان در مازندران

رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان در مازندران

ساری - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از رونمایی سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه قاسمی طوسی صبح شنبه در جلسه شورای توسعه برنامه ریزی استان با اشاره به تهیه سند ارتقای وضعیت زنان استان افزود: این طرح برای اولین بار در سطح کشور به صورت هدفمند و مدون تهیه و اجرایی شده است و امروز رونمایی از آن صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه برای ارتقای وضعیت زنان سرپرست خانوار در استان از اسناد بالادستی، هم اندیشی نخبگان بهره گرفتیم گفت: بیش از ۸۰۰ نفر ساعت زمان برای تهیه این سند صرف شده است.

وی با اظهار اینکه این سند در ۲۲۴ صفحه در قالب اسناد پشتیبان و در ۱۰ فصل تدوین شده است گفت: گروه های تاثیرگذار در حوزه بانوان و خانواده با برگزاری ۱۰ جلسه تخصصی نسبت به نهایی شدن سند اقدام کرده اند.

مدیرکل دفتر امور بانوان خانواده استانداری مازندران ادامه داد: مطالعات تکمیلی و تلفیق نهایی سند نیز انجام شده است و در فرایند تدوین سند با حضور اساتید، سازمان های مردم نهاد، کاهش و کنترل طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد مورد توجه قرار گرفته است.

قاسمی افزود: در بررسی تیم کاری برای تهیه سند، دفتر امور بانوان وخانواده، اعضای هیئت علمی دانشگاه و دیگر دستگاه ها نقش آفرینی کرده اند.

کد خبر 4744012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha