۷ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۱۰:۴۷

"سایه تنهایی" در شبکه یک تولید می‌شود

مجموعه تلویزیونی "سایه تنهایی" به سفارش گروه خانواده شبکه یک سیما با بازی بیژن امکانیان مراحل تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه تلویزیونی "سایه تنهایی" به تهیه‌کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی بیژن شکرریز برای گروه خانواده شبکه یک سیما تولید می‌شود. در این مجموعه بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، پرویز پورحسینی، علی دهکردی، فریبا متخصص، امیر محمدزند، پرستو گلستانی، نگین صدق گویا، کتانه افشارنژاد و اصغر محبی به ایفای نقش می پردازند.

"سایه تنهایی" به معضلات پزشکی و روابط انسانی می‌پردازد و مینو فرشچی فیلمنامه آن را در 26 قسمت به نگارش درآورده است. عوامل این مجموعه داستانی عبارتند از مدیر تصویربرداری: محمدرضا خامه‌چیان، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: راما قویدل، طراحی صحنه و لباس: نگار جاودان، صدابردار: مهدی آزادی، طراح چهره‌پردازی: محمود مهدوی،  منشی صحنه: لیلا رنگرزان. لیلی تقوی، هرمز سیرتی، زویا امامی، نادیا گلچین، سیما مطلبی، شیوا خسرومهر، پریسا گلدوست، ارسیا صنعتی و هنگامه حمیدزاده از دیگر بازیگران این پروژه هستند.

- 30 درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "دریا در غربت" به کارگردانی سیدرحیم حسینی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی به پایان رسیده است. این مجموعه که در گروه حماسه و دفاع شبکه اول و با مشارکت صدا و سیمای مرکز خوزستان تولید می شود، از اواخر فروردین ماه در اهواز کلید خورده است.

مجموعه تلویزیونی "دریا  در غربت" در هشت قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود و داستان مهندسی به نام اسدالله نوری را دنبال می کند که در زمان حمله آمریکا به عراق تصویر دختر گمشده اش را از تلویزیون می بینید. به همین خاطر تصمیم می گیرد برای یافتن دخترش به عراق برود، اما به دلیل و خامت اوضاع عراق دوستانش سعی می کنند او را منصرف کنند. با این حال مهندس نوری تصمیم به رفتن می گیرد و ...

این مجموعه را حسینی بر مبنای فیلمنامه‌ای از صادق کرمیار کارگردانی می کند و جهانگیر الماسی، مهران رجبی، علیرضا اوسیوند، هادی دیباجی، کیهان ملکی، احمد کاوری، مجید مشیری، مالک سراج، شیوا بلوریان، الیزابت امینی، مارال فرجاد، شراره رخام و علی اصغر محمدی در آن بازی می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود این مجموعه در هفته دفاع مقدس از شبکه یک پخش شود.

کد خبر 476375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha