۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷

یک خیابان به نام مرحوم  سیدتقی نوربخش نامگذاری شد

یک خیابان به نام مرحوم  سیدتقی نوربخش نامگذاری شد

خیابان محل زندگی سیدتقی نوربخش طی مراسمی با حضور وزیر کار، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، یکی از اعضای شورای شهر و خانواده مرحوم نوربخش، به نام آن مرحوم نامگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم خدمات نوربخش در سازمان تأمین اجتماعی را ماندگار توصیف کرد و گفت: آن مرحوم هم در عرصه پزشکی و هم در عرصه مدیریت از خود نامی نیک به یادگار گذاشت.

شریعتمداری برای مرحوم نوربخش از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت کرد و اظهار داشت: همه جامعه ما بر صداقت، پاکدستی و مدیریت کارآمد آن مرحوم گواهی می‌دهند و ایشان عمر خود را برای خدمت به مردم صرف کرد و در همین راه نیز جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وی ادامه داد: مرحوم نوربخش در روزهای پایانی عمر خود کمپینی را برای مهربانی پزشکان با بیماران راه‌اندازی کرد و امیدواریم همه مدیران کشور ما مشی و منش آن مرحوم را الگوی خود قرار دهند.

ناهید خداکرمی، عضور شورای شهر تهران نیز در این مراسم گفت: اعضای شورای شهر تهران برای نامگذاری خیابانی به نام مرحوم نوربخش اتفاق نظر داشتند و پس از مشورت با خانواده ایشان، نامگذاری خیابان محل زندگی آن مرحوم به نام سیدتقی نوربخش به تصویب رسید.

وی نامگذاری خیابانی به نام نوربخش را اقدامی برای بزرگداشت و شناساندن آن مرحوم به جامعه دانست.

سید مرتضی نوربخش پدر شادروان سید تقی نوربخش نیز در این مراسم گفت: مرحوم نوربخش در تمام عمر حرفه‌ای خود همواره به اخلاق پزشکی پایبند بود و در معالجه بیماران به دنبال مسائل مادی نبود.

وی از همه کسانی که در بزرگداشت یاد و نام نوربخش تلاش کردند و در مراسم‌های یادبود آن مرحوم شرکت کردند تشکر کرد.

کد خبر 4772749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha