۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱:۳۳

فرماندار زنجان:

در تحقق حقوق شهروندی خوب عمل نکردیم

در تحقق حقوق شهروندی خوب عمل نکردیم

زنجان-فرماندار زنجان با بیان اینکه در حوزه حقوق شهروندی نتوانستیم خوب عمل کنیم، گفت: نقش رسانه‌ها برای آموزش شهروندی بسیار موثر و مهم  است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه توفیق در محل کار خانه کبریت زنجان،به جایگاه مهم رسانه ها اشاره کرد و گفت: هر سازمان و نهادی برای انعکاس عملکرد خود به مردم نیازمند حمایت رسانه ها است.

وی اظهار کرد: رسانه ها رابط بین دولت و مردم هستند و باید ارتباط دو سویه ایجاد شود.

فرماندار زنجان به وقایع چند روز گذشته که در سطح کشور توسط اغتشاشگران اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت: این نشان می دهد ما در حوزه حقوق شهروندی نتوانستیم خوب عمل کنیم و نقش رسانه‌ها برای آموزش شهروندی بسیار موثر و مهم  است و آموزش حقوق شهروندی جای کار دارد.

عسگری ابراز کرد: افرادی برای یک مطالبه ساده به دنبال به هم ریختن نظم و امنیت شهر هستند این قابل قبول نبوده و منطقی نیست.

وی با اشاره به دستاوردهای  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جایگاه نظام در  عرصه جهانی گفت: دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به شکل جامع و هدفمند اطلاع رسانی شود  و در زمینه اطلاع رسانی این دستاوردها حساسیت ویژه صورت بگیرد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه آشوبگران به دنبال زیاده‌خواهی هستند و قصد دارند خواسته های خود  را به مردم تحمیل کنند، گفت:  اغتشاشگران در حال سوءاستفاده از وضعیت جامعه هستند.

عسگری افزود: رسانه ها و صاحبان قلم می توانند با آموزش حقوق شهروندی جامعه را در مسیر  توسعه قرار دهند.

وی افزود: در چهار دهه تلاش کردیم توسعه و پیشرفت کنیم و برای تحقق این امر سرمایه و هزینه زیادی کردیم تا در منطقه و جهان اسلام نقشی ایفا کنیم.

فرماندار زنجان برگزاری جشنواره رسانه توفیق را کار بسیار مهم و جالب توصیف کرد.

کد خبر 4776464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha