۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱

تغییر ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بعد از یک سال و نیم

تغییر ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بعد از یک سال و نیم

ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بعد از یک سال نیم و برای رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان تغییر خواهد کرد؛ این تغییر با لحاظ شدن نتایج رقابت‌های انتخابی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین رقابت انتخابی برگزار شده برای تعیین ترکیب تیم ملی تنیس روی میز، سال گذشته پیش از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و برای تعیین ملی پوشان اعزامی به این بازی ها و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.

حالا بعد از یک سال و نیم قرار است با برگزاری رقابت های انتخابی، ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در هر دو بخش مردان و بانوان دستخوش تغییراتی شود. این تغییرات برای مسابقات تیمی قهرمانی جهان اعمال می شود.

رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در بخش مردان با حضور ۱۶ بازیکن در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه برگزار می شود. ۱۲ بازیکن برتر این مرحله طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذرماه مرحله نهایی انتخابی را برگزار می کنند.

۱۶ پینگ پنگ باز هم برگزارکننده مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در بخش بانوان خواهند بود. این بازیکنان ۲۲ و ۲۳ آذرماه در مرحله مقدماتی با هم رقابت می کنند. مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بانوان هم ۲۵ تا ۲۸ آذرماه با حضور ۱۲ بازیکن برتر مرحله مقدماتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان ۳ تا ۱۰ فروردین ماه سال آینده به میزبانی بوسان کره جنوبی برگزار می شود. تیم ملی ایران با چهار بازیکن در هر بخش مردان و بانوان در این رویداد حاضر خواهد شد.

تیم ملی تنیس روی میز مردان پیش از مسابقات قهرمانی جهان باید در رقابت های گزینشی المپیک شرکت کند که ۲ تا ۶ بهمن ماه در پرتغال برگزار می شود. تیم ملی این رویداد را با ترکیب فعلی که متشکل از نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان است، پشت سر خواهد گذاشت.

کد خبر 4785336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha