۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱

استاندار اردبیل:

سرمایه گذاران در اردبیل نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند

سرمایه گذاران در اردبیل نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند

اردبیل - استاندار اردبیل با تأکید بر اینکه سرمایه گذاران نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند، گفت: برای حمایت از تولید بانک‌های عامل نیز با تداوم همکاری‌های خود در پرداخت تسهیلات کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که به میزبانی اتاق بازرگانی استان اردبیل برگزار شد، با تأکید بر اینکه سرمایه گذاران نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند، عنوان کرد: در این میان بانک‌ها نیز باید نهایت همکاری را در پرداخت تسهیلات و حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع به عمل آورند.

به گفته وی باید با هم افزایی و تعامل مناسب هر سال زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی استان بهتر از سال‌های گذشته فراهم شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سرمایه گذاری‌های غیردولتی در اردبیل رونق گرفته است، یادآور شد: لازم است تا مدیران دستگاه‌های مختلف زیرساخت‌های مورد نیاز را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم نموده و شرایط را برای رونق گیری بیش از پیش اقتصادی و صنعتی استان مهیا نمایند.

بهنام‌جو در ادامه به مزایای اتصال خط ریلی استان اردبیل با کشورهای همجوار اشاره کرد و یادآور شد: با احداث این خط ریلی تعامل تجاری و افزایش صادرات استان به کشورهای آسیای میانه و روسیه و قفقاز با رشد چشمگیری همراه خواهد شد.

وی بر لزوم توجه به توسعه واحدهای تبدیلی و صنایع بسته بندی استان تأکید کرد و افزود: با انعقاد تفاهم نامه همکاری ریلی ایران و جمهوری آذربایجان، مرکز لجستیک بار در شهرستان پارس آباد احداث خواهد شد.

کد خبر 4802099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha