۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷

رئیس کمیته هنری و فرهنگی کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر:

موشن گرافیک و پویانمایی در خصوص شهدا تولیدشده است

موشن گرافیک و پویانمایی در خصوص شهدا تولیدشده است

بوشهر- رئیس کمیته هنری و فرهنگی کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر گفت: موشن گرافیک و پویانمایی با پنج قسمت در رابطه با شهدا نیز تولیدشده که به زودی از آن رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید پارسایی فر ظهر شنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر اظهار داشت: کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر، فرصت مناسبی است تا هنرمندان استان بتوانند با تولید آثار فاخر در فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت سهیم باشند.

وی افزود: با توجه به ایجاد دبیرخانه دائمی این کنگره، به دنبال این هستیم که پس از پایان اجلاسیه نهایی این کنگره در دی‌ماه، زمینه‌سازی‌های لازم برای تولید و خلق آثاری فاخر در کمیته هنری کنگره ادامه داشته باشد.

رئیس کمیته هنری و فرهنگی کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر تصریح کرد: یکی از اقدامات ممتازی که در طی این مدت انجام‌شده، کمک به انتشار ماهنامه تخصصی عرشیان است که به شکل تخصصی در سطح کشور اقدام به بررسی رویدادهای دوران دفاع مقدس می‌کند.

پارسایی فر بیان کرد: تا به امروز ۶ جشنواره شامل شعر دفاع مقدس، تئاتر بچه‌های مسجد، سرود، جنگ نامه خوانی، شب خاطره و جشنواره نگارش وصیت‌نامه شهدا و جشنواره نقاشی فاخر پورتره سرداران شهید در استان بوشهر انجام‌شده است.

رئیس کمیته هنری و فرهنگی کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر خاطرنشان کرد: تولید فیلم مستند سینمایی با موضوع مقاومت در استان با بودجه مناسب توسط سید رضا صافی یکی از برترین کارگردان هم استانی کلید خورده که نیمی از اعتبار این پروژه توسط استان و نیمی از طرف حوزه هنری کشور تأمین‌شده است.

کد خبر 4803568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha